  • Data: 2007-11-20 12:47:31
    Temat: Art. 60.3 KK
    Od: "kris" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    W niedalekiej przyszosci czeka mnie sprawa karna w sadzie. Chodzi o udzial w
    zorganizowanej grupie przestepczej zajmujacej sie rozprwadzaniem znacznych
    ilosci srodkow odurzjacych. A areszcie przesiedzialem ponad pol roku, jednak
    od poczatku zaczalem wspolpracowac z cbs i prokurtura podobnie jak kilka
    innych osob bioracych ze mna udzial w calym procederze.
    Podczas przesuchan i eksperymentow procesowych zlozylem obszerne wyjasnienia
    i przyznalem sie do wszystkich grzeszkow. O wielu z tych rzeczy o ktorych
    mowilem policja i prokuratura nie miala zielonego pojecie. Po ponad pol roku
    prorok zdecydowal ze ustala obawa matactwa i wypuscil mnie i kilku kumpli
    ktorzy rowniez wspolpracowali na wolnosc. Od tego czasu ( opuszczenia
    aresztu ), minelo ponad 1,5 roku. Ostatnio zostalem wezwany na rozmowe do
    prokuratora i okazalo sie ze nie chce sie zgodzic na dobrowolne poddanie sie
    karze jak rowniez nie bedzie wnioskowal o nadzwyczajne zlagodzenie kary.
    Moje pytanie - czy sady stosuja art 60,3 a jak tak to czy czesto wobec
    takich
    osob jak ja. Jakie sa szanse ze bede musial wrocic do zakladu karnego, a
    jakie ze dostane wyrok w zawiasach. Dodam ze kilka osob ktore nie przyznaly
    sie do niczego dostaly wyroki od 1,5 do 4 lat bezwzglednej kary pozbawienia
    wolnosci.
    Jezeli ktos chcialby udzilic mi porady to z gory dziekuje. Jezeli potrzebne
    sa jeszcze jakies szczegoly sprawy to napisze.
    Dzieki.