  • Data: 2009-08-10 06:37:51
    Temat: Art. 286 KK - Wyłudzenie?
    Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W związku z nową treścią regulaminu wypowiedziałem umowę u "pewnego"
    operatora. Natomiast dzisiaj dzwoniąc do BOK (bo od 1,5 miesiąca nie mam
    odpowiedzi od nich) poinformowano mnie, że została naliczona kara umowna,
    jednak treści nowego regulaminu nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. O
    zmianie dowiedziałem się z mediów oraz od znajomych, mimo, że czekałem
    jeszcze dwa miesiące na nową treść regulaminu to się nie doczekałem i
    wysłałem rezygnację bez tego dokumentu. Dzisiaj BOK poinformował mnie, że
    zmiana była, co więcej termin wypowiedzenia bez ponoszenia konsekwencji
    minął 27-maja 2009, jednak dzwoniąc do nich bezpośrednio przed wysłaniem
    pisma z rezygnacją nie potrafiono mi udzielić terminu wypowiedzenia oraz
    daty, kiedy nowa treść regulaminu mi zostanie przesłana, bo podobno nie było
    w systemie takiej informacji, teraz tajemniczo się pojawiła ;) Traktuję to
    jako wprowadzenie w błąd. Czy mogę powyższą sytuację traktować jako
    wyłudzenie w myśl art. 286 kk? Czy jest to przestępstwo zgłaszane do
    prokuratury? Czy zgłaszać tę sytuację do Rzecznika Praw Konsumenta?
    Rzecz jasna będę się jeszcze z nimi kontaktował celem anulowania kary, ale
    chciałbym wiedzieć na czym stoję oraz co mnie "chroni".

    Przemek