  • 1. Data: 2004-09-22 07:39:57
    Temat: Apelacja
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    ..pracodawca przegrał sprawę w Sadzie Pracy .Ma mi wypłacić odszkodowanie za
    bezzasadne zwolnienie mnie z pracy.Wniósł apelację.W związku z tym mam
    pytanie , jak wygląda taka rozprawa apelacyjna od strony technicznej ,będzie
    się sąd coś pytał ,jak mam do tego podejść, jakieś moje wystąpienie muszę
    przygotować?Wdzięczny będę za wszelkie sugestie.
    serdeczności

    j...@w...pl

  • 2. Data: 2004-09-22 07:46:56
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jurek napisał(a) w wiadomości news:cira94$5hr$1@news.onet.pl:
> [...]
    > się sšd coœ pytał ,jak mam do tego podejœć, jakieœ moje wystšpienie muszę
    > przygotować?Wdzięczny będę za wszelkie sugestie.

    Wstaniesz gdy każą, powiesz "wnoszę o oddalenie apealcji strony przeciwnej.
    Usiadziesz. Możesz dodtakwo wnieść o zwrot kosztów dojazdu w kwocie ....,
    załączając bilety.
    Inne pytania sądu zależą od stanu faktycznego sprawy.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-09-23 09:56:52
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    ..dzięki serdeczne .Sprawe wygrałem broniąc sie sam.nadmieniam ,ze nie
    jestem prawnikiem
    ..zdrowaski
    PS a może który prawnik chce sie nauczyc na mojej sprawie jak nie powinno
    sie zwalniac z pracy ;-))
    serdeczności