  • 1. Data: 2007-03-27 12:27:05
    Temat: Anulowanie wypowiedzenia umowy o prac
    Od: "Parag" <p...@o...pl>

    Witam.
    Opiszę o co chodzi, bo to chyba nietypowy przypadek.
    Tydzień temu (czyli 20 marca) złożyłem u swojego pracodawcy wypowiedzenie
    umowy o pracę z propozycją porozumienia stron czyli wygaśnięcia umowy o
    pracę z końcem kwietnia. Gdyby pracodawca się nie zgodził na porozumienie,
    to nieniejsze pismo traktowane miało być jako normalne wypowiedzenie pracy -
    w moim przypadku 3-miesięczny okres wypowiedzenia, czyli do końca czerwca.
    Dzisiaj dowiedziałem się, że otrzymałem zgodę na odejście z końcem kwietnia.
    Jednocześnie dowiedziałem się również, że mój przyszły pracodawca może mnie
    zatrudnić dopiero od 1 lipca. Pytanie moje jest więc takie, czy mogę
    anulować dotychczasowe wypowiedzenie za porozumieniem stron i złożyć drugie
    3-miesięczne. Jak w tej sytuacji postąpić aby wypowiedzenie zaczęło się od 1
    kwietnia i trwało 3 miesiące ? Czy mój dotychczasowy pracodawca musi przyjąć
    moje drugie wypowiedzenie umowy o pracę ?

    Pozdrawiam
    Parag

  • 2. Data: 2007-03-27 12:34:10
    Temat: Re: Anulowanie wypowiedzenia umowy o prac
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Parag napisał(a):
    > Jak w tej sytuacji postąpić aby wypowiedzenie zaczęło się od 1
    > kwietnia i trwało 3 miesiące ?

    negocjować z pracodawcą

    KG

  • 3. Data: 2007-03-27 12:34:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Parag napisał(a):

> [...]
    > w moim przypadku 3-miesięczny okres wypowiedzenia, czyli do końca czerwca.

    A mógłbyś zacytować swoje pismo?

> [...]
    > zatrudnić dopiero od 1 lipca. Pytanie moje jest więc takie, czy mogę
    > anulować dotychczasowe wypowiedzenie za porozumieniem stron i złożyć drugie

    Nie możesz. No chyba że pracodawca się zgodzi.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-03-27 12:40:47
    Od: "Parag" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał :

    > A mógłbyś zacytować swoje pismo?

    Oto treść pisma które złożyłem.
    ------------------------------
    Proszę o rozwiązanie z dniem 30 kwietnia 2007 roku umowy o pracę, na
    zasadzie porozumienia stron.

    W przypadku nie wyrażenia zgody na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron,
    proszę traktować niniejsze pismo jako wypowiedzenie umowy o pracę z
    zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia.
    W tym przypadku zgodnie z art. 36 Kodeksu Pracy umowa ulegnie rozwiązaniu
    dnia 30 czerwca 2007 roku.
    Parag

  • 5. Data: 2007-03-27 12:56:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Parag napisał(a):

    > Oto treść pisma które złożyłem.

    Więc rzeczywiście realnie jednostronnie nie możesz nic zrobić.

    Mógłbyś trochę "pomotać" ale nie wiem czy warto.

    Popatrz na art. 66 §2 kc i art. 67 kc.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 6. Data: 2007-03-27 13:03:33
    Od: "Parag" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał :

    > Więc rzeczywiście realnie jednostronnie nie możesz nic zrobić.
    >
    > Mógłbyś trochę "pomotać" ale nie wiem czy warto.
    >
    > Popatrz na art. 66 §2 kc i art. 67 kc.

    Dzięki.
    W takim razie spróbuję się dogadać :)

    Pozdrawiam