  • 1. Data: 2007-03-27 12:07:17
    Temat: wypłata odszkodowania z OC
    Od: "Mar_P" <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam z PZU informację o wysokości odszkodowania za uszkodzone auto ale
    dowiedziałem sie, że nie będzie ono wypłacone do momentu zakończenia
    dochodzenia przez Policję. Sprawca kolizji (nie był to właściciel pojazdu)
    zbiegł z miejsca zdarzenia i PZU
    czeka na wskazanie winnego.
    Moge coś w tej sytuacji zrobić, czy muszę uzbroić się w cierpliwość i
    czekać?

    MP

  • 2. Data: 2007-03-27 12:17:33
    Temat: Re: wypłata odszkodowania z OC
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mar_P napisał(a):

    > Moge coś w tej sytuacji zrobić, czy muszę uzbroić się w cierpliwość i
    > czekać?

    Czekać.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-03-27 12:21:40
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

    > Czekać.
    A przypadek czysto hipotetyczny - samochod uzywam codziennie i jest mi
    potrzebny - nie majac gotowki biore debet ( wysokie odsetki ) i naprawiam z
    tych pieniedzy. Czy ubezpieczalnia musi zwrocic koszt "kredytu" ?

    K.