  • 1. Data: 2008-06-01 20:05:15
    Temat: Allegro - jakie terminy po wygraniu aukcji?
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    Witam,

    Zastanawia mnie, czysto teoretycznie, czy jakiekolwiek przepisy regulują
    w przypadku wygrania licytacji Allegro albo zakupu "Kup Teraz" terminy:
    - płatności
    - realizacji zamówienia (wysyłki przedmiotu) albo ("odbiór osobisty")
    odbioru przedmiotu, za który zapłacono.
    Regulamin Allegro mówi tylko, że sprzedający i kupujący "powinni
    skontaktować się" w ciągu 7 dni. Czy można zatem w nieskończoność
    przeciągać czas zapłaty lub potem odbioru czy wysyłki towaru (w sumie 3
    przypadki tu mamy)?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-01 20:46:17
    Temat: Re: Allegro - jakie terminy po wygraniu aukcji?
    Od: "kuba " <j...@g...pl>

    Piotr C. <k...@...m.a.i.l.com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zastanawia mnie, czysto teoretycznie, czy jakiekolwiek przepisy regulujÄ&#65533;
    > w przypadku wygrania licytacji Allegro albo zakupu "Kup Teraz" terminy:

    Oczywiście, są to przepisy kodeksu cywilnego. Zobacz sobie dla przykładu art. 476.

    pozdrawiam
    kuba