  • Data: 2003-08-31 19:29:12
    Temat: Alimenty tylko inaczej...
    Od: "Neo" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludzie wcielo mi wezwanie do sadu na sprawe,
    byc moze jest juz po niej, dla mnie oznacza to wyrok zaoczny...chyba?
    Jak mam sie bronic chlopaki i normalne dziewczyny, czekac na jakis list z
    sadu o wyroku
    czy od razu pisac cos tam....

    Zapewniam, ze nie wszyscy maja taka kochana, byla zone jak ja,
    w koncu placilem 400 na syna, a teraz mam placic 500, tylko ze nie mam za co
    .
    Jak bym mial to bym placil wiecej, tak jak kiedys...
    Wiem wiem Wy to zrozumiecie, ale te stare lodzie w sadzie tego nie wiedza, i
    maja to gdzies!:-(

    Jak mam sie bronic !..- moze jakas Pani z sadu sie wypowie :-)

    Pozdrawiam
    Tomek