    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty - pytania.
    Date: Thu, 18 Dec 2008 14:18:25 -0800 (PST)

    Witam,

    Mam znajomą która jest w trakcie rozwodu z mężem (pan x). Z panem x ma
    4 letnie dziecko. Rozwód ciągnie się już od ponad 1,5 roku.

    Od ponad roku znajoma była z panem Y. Ze związku z panem Y urodziło
    się drugie dziecko. Pan Y kilka dni przed narodzinami wypiął się na
    koleżankę i wrócił do mamusi. Dziecko pana Y ma już 4 miesiące i nosi
    nazwisko Pana X (chyba z automatu wpisali z racji małżeństwa - nie
    wiem dokładnie). Ani jeden ani drugi dziecka nie uznał. Sprawa
    rozwodowa trwa. Znajoma dostaje alimenty na pierwsze dziecko od Pana
    X.

    Co z drugim dzieckiem (Pana Y)? Są szanse na alimenty? Jak to
    rozegrać?

    PS. Pomijamy kwestie moralne mojej znajomej (też nie popieram)