  • 81. Data: 2005-06-14 13:14:00
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[> napisali:

    > Bo jesli koles sie bzyknął z nieznajomą na imprezce i w efekcie ona zaszla,
    > to sam jest sobie winien.

    Nie. To ona jest winna, bo sie nie zabezpieczyla. Skoro facet nie ma
    zadnego wplywu na to, czy kobieta dziecko urodzi czy nie, czy je bedzie
    wychowywac, czy sie nawet o nim dowie, to nie powinien ponosic
    za nie odpowiedzialnosci.
    Prawa lacza sie z obowiazkami i vice versa. Poniewaz w Polsce ojciec nie
    ma zadnych praw, to nie powinien miec zadnych obowiazkow.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 82. Data: 2005-06-14 13:18:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

> [...]

    Prawa lacza sie z obowiazkami i vice versa. Poniewaz w Polsce ojciec nie
    ma zadnych praw, to nie powinien miec zadnych obowiazkow.

    Supersedes: Co do rozsiewania genow, to jakie znaczenie ma, ze ktos jest
    biologicznym ojcem? Czy to jest podstawa, zeby obciazac go kosztami?
    Moze obciazyc kosztami dawcow spermy?

  • 83. Data: 2005-06-14 13:49:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie. To ona jest winna, bo sie nie zabezpieczyla.
    He, he, a on biedny nieświadomy jak się robi dzieci po prostu leżał
    bezczynnie i nie wiedział co się dzieje.
    Było uważać na lekcjach biologi w podstawówce.

    > Skoro facet nie ma
    > zadnego wplywu na to, czy kobieta dziecko urodzi czy nie, czy je bedzie
    > wychowywac, czy sie nawet o nim dowie, to nie powinien ponosic
    > za nie odpowiedzialnosci.

    Ma wpływ, było się nie puszczać.
    Chyba, że go zmusiła siłą. Przywiązując np. do łóżka.
    Ale no to to akurat paragrafy są.

  • 84. Data: 2005-06-14 13:59:52
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndatlpn.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Nie. To ona jest winna, bo sie nie zabezpieczyla.

    LOL. Stajemy na moście - mówie do Ciebie "skacz" i przekonuję Cię, ze jestes
    zabezpieczony niewidzialną linką asekurujacą. Skoczysz? Zakladając na
    dodatek, ze widzisz mnie 2 czy 3 raz w zyciu? Ja bym nie skoczyla.

    >Skoro facet nie ma
    > zadnego wplywu na to, czy kobieta dziecko urodzi czy nie

    Ma. Gdyby ubrał gumkę w sposob wybitny obnizyłby swoje szanse na ojcostwo.
    Gdyby nie bzykał wszystkiego co sie rusza też.:-))) A czy urodzi czy nie -
    nie zalezy juz nawet od kobiety - zyjemy w kraju gdzie aborcja jest
    zakazana, czyż nie?

    >Co do rozsiewania genow, to jakie znaczenie ma, ze ktos jest
    > biologicznym ojcem?

    Dla sądu w tym wypadku ma. I nasz ogier sie o tym będzie mógl przekonać

    > Moze obciazyc kosztami dawcow spermy?

    To przeciez ewidentnie inna sytuacja. Określenia o rozsiewaniu materiału
    genetycznego użylam ironicznie i nie wierzę, że tego nie dostrzegłeś

    HaNkA

  • 85. Data: 2005-06-14 14:24:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

> [...]
    > zabezpieczony niewidzialną linką asekurujacą. Skoczysz? Zakladając na
    > dodatek, ze widzisz mnie 2 czy 3 raz w zyciu? Ja bym nie skoczyla.

    Skuteczne srodki antykoncepcyjne sa znane od wielu lat.
    Niewidzialne linki nie.
    Oszusci sa niewinni, winni sa ci, co dali sie nabrac.
    LOL.

    > Ma. Gdyby ubrał gumkę w sposob wybitny obnizyłby swoje szanse na ojcostwo.
    > Gdyby nie bzykał wszystkiego co sie rusza też.:-))) A czy urodzi czy nie -

    Nie zrozumialas. Ja mowie o prawach ojca do swojego dziecka.
    O tych prawach decyduje wylacznie kobieta. A skoro tylko ona decyduje, to
    obowiazki rowniez powinny spoczywac wylacznie na niej.

    > nie zalezy juz nawet od kobiety - zyjemy w kraju gdzie aborcja jest
    > zakazana, czyż nie?

    To sobie wyjedzie do kraju gdzie nie jest zakazana.
    Wychowywac dzieciaka tez nie ma obowiazku, ani na niego lozyc.
    Wystarczy, ze zostawi dziecko w szpitalu i zrzeknie sie praw.
    Jesli stosujemy zasade rownosci wobec prawa, to ojciec rowniez powinien
    miec podobna mozliwosc.

    > To przeciez ewidentnie inna sytuacja.

    Mozesz wytlumaczyc w jakim zakresie inna? Bo ja nie widze roznicy.

  • 86. Data: 2005-06-14 14:34:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie zrozumialas. Ja mowie o prawach ojca do swojego dziecka.
    > O tych prawach decyduje wylacznie kobieta. A skoro tylko ona decyduje, to
    > obowiazki rowniez powinny spoczywac wylacznie na niej.

    Kobieta w ogóle nie decyduje o prawa ojca do dziecka.
    O prawo pozbawienia praw rodzicielskich mają prawo wystąpić obie strony,
    a zdecyduje sąd.

  • 87. Data: 2005-06-14 14:38:54
    Od: "IT" <g...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie zrozumialas. Ja mowie o prawach ojca do swojego dziecka.
    > O tych prawach decyduje wylacznie kobieta. A skoro tylko ona
    > decyduje, to obowiazki rowniez powinny spoczywac wylacznie na niej.

    To ja nie bardzo rozumiem. Kobieta decyduje sama w stopniu, w jakim jej sie
    na to pozwoli, w stopniu, w jakim pozwoli ojciec dziecka. O jakich sprawach
    decyduje tylko kobieta? o zaplodnieniu? bzdura. o urodzeniu? bzdura (vide
    prawo RP. o wychowaniu? bzdura - jak ojcu dziecka zalezy, to bedzie mial
    wplyw na wychowanie. Wiec o jakich sprawach decyduje TYLKO kobieta?

> [...]
    > Wystarczy, ze zostawi dziecko w szpitalu i zrzeknie sie praw.
    > Jesli stosujemy zasade rownosci wobec prawa, to ojciec rowniez

    Ale kobieta, ktora sie zrzeknie prawa do dziecka moze zostac pozwana o
    alimenty. Tak samo jak ojciec.

    pzdr

    Ma Du

  • 88. Data: 2005-06-14 14:59:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndatpm0.s0b.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Skuteczne srodki antykoncepcyjne sa znane od wielu lat.

    No patrz. A mi ginekolog mówil, ze nie ma skutecznych srodków
    antykoncepcyjnych. Kazdy niesie w sobie ryzyko zajscia w ciaze - w przypadku
    tabletek moze oslabic ich dzialanie np niedawno brany antybiotyk. W
    przypadkowych kontaktach seksualnych dobrze jest wiec myslec tez glowa, nie
    tylko głowką :P

    > O tych prawach decyduje wylacznie kobieta.

    A ja myślalam, ze sąd

    > Jesli stosujemy zasade rownosci wobec prawa, to ojciec rowniez powinien
    > miec podobna mozliwosc.

    Ja bym poszła dalej. Walczmy o prawo mężczyzn do bycia w ciazy i rodzenia.
    jak równouprawnienie to równouprawnienie:-))

    HaNkA

  • 89. Data: 2005-06-14 15:18:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Nawet by jedno z nich /mężczyzna/ było zupełnie przypadkowym człowiekiem,
    > spotkanym gdzieś na prywatce przez 'mamusię' ?

    Oczywiście że tak. A czemu nie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 90. Data: 2005-06-14 15:21:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Ty już wydałaś "wyrok" na pytającego - skąd pewność że zmajstrował
    > cokolwiek?
    >
    > Zacietrzewienie niektórych jest naszą plagą :(
    >
    > Wrrrrr.....

    A nie zauważyłeś że większość robi założenie że to ta kobieta jest
    oszustką? To ci jakoś nie przeszkadzało. Czy to nie podwójna moralność.
    Rozumiem, że założenie że zmajstrował dziecko nie jest zgodne z twoim
    założeniem.
    W końcu jakieś założenie trzeba robić wypowiadając się.