  • Data: 2005-08-24 09:22:09
    Temat: Agresywne wtargnięcie [wcześniej: Hałas na granicy miasta]
    Od: "Reeno" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jakiś czas temu pisałem o pewnym delikwencie, który mial pretensje o to, że
    grając w garażu terroryzujemy go hałasem, kiedy bliższym naszego garażu
    sąsiadom wcale to nie przeszkadza. Jeszcze raz dziekuje za odpowiedzi.

    Sprawy poszły jednak troche do przodu ponieważ, wczoraj ten koleś wpadł
    (biegiem) do naszego garażu chwytając perkusiste za szmaty i zrzucając go na
    ziemie, poczym przez 35 min darł sie na nas i pienił. Było nas tylko 2 (a
    razem jestesmy od niego mniejsi ;-)) i troche sie wystraszylismy... bo co
    moze być dalej.

    Prosze mi powiedzieć czy naruszył on art. 193 kk jeżeli ten garaż nie jest
    naszą własnością (udostępnia nam go znajomy), lub czy można jakoś sensownie
    zgłosić to na policje? Bo my sie już powoli boimy grać ;)

    Wczoraj on sam z nerwow zadzwonił po policje, ale nie zjawila sie w ciagu 30
    min a my musielismy juz jechac (22:00).

    Pozdrawiam
    ReenoMT2