  • 1. Data: 2003-07-10 13:42:14
    Temat: umowa na czas okreslony ?
    Od: "R@F" <m...@p...com>

    witam

    sory za lamerskie pytanie
    czy ktos mi mogl wytlumaczyc jak rozumiec zapis -- okres wypowiedzenia --
    w umowie o prace zawartej na czas okreslony
    czy mozna rozwiazac umowe o prace zawarta na czas okreslony
    jesli jedna ze stron nie zgadza sie na to
    a w umowie jest zapis o okresie wypowiedzenia ?

    pozdrawiam
    KS

  • 2. Data: 2003-07-10 13:48:57
    Temat: Re: umowa na czas okreslony ?
    Od: Marcin 'stern' Surowiec <s...@m...id.pl_to.nie>

    R@F chciał wyrazić swe zdanie,
    a zamiast tego napisal(a):

    > czy ktos mi mogl wytlumaczyc jak rozumiec zapis -- okres wypowiedzenia --
    > w umowie o prace zawartej na czas okreslony

    tzn. ze umowę można rozwiązac z zachowaniem okresu wypowiedzenia.

    > czy mozna rozwiazac umowe o prace zawarta na czas okreslony
    > jesli jedna ze stron nie zgadza sie na to
    > a w umowie jest zapis o okresie wypowiedzenia ?

    można
    jesli jest zawarta na dłużej niż 6 miesięcy to można.

    Pozdrawiam
    stern