  • Data: 2007-04-30 10:18:15
    Temat: Adres pozwanego w procesie cywilnym, jak ustalić ?
    Od: "Stary kawaler Jarek K. " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skierowałem do prezesa SO pismo takiej treści:

    "Proszę, o podanie, w jaki sposób w pozwie cywilnym muszę wystąpić o ustalenie
    adresu pozwanego ?

    Znam nazwisko i ostatnie miejsce pracy pozwanego, w którym zdarzenie miało
    mniejsce, ale nie znam jego obecnego miejsca pracy, ani tym bardziej adresu
    zamieszkania. "

    Mimo upływu kilku miesięcy nie doczekałem się odpowiedzi na to pismo, więc
    złożyłem pozew przecwiko prezesowi, ale nie jako funkjcionariuszowi, lecz
    cywilowi, bowiem za działanie na moją szkodę ponosi on odpowiedzialność, jak
    zwykły człowiek, a nie, jako funkcjoanriusz.

    Otrzymałem wezwanie do uzupełnienia braku formalnego poprzez podanie adresu
    pozwanego, którego oczywiście podać nie mogę, bo go nie znam, a na dowód
    dołączam kopię pisma skierowango do prezesa SO (powyżej).

    Co takiego powinienem zrobić w tej sprawie, jak powinien zdobyć adres moralnej
    szui - urzędnika, który znieważa mnie w świetle prawa i działa na moją szkodę
    żrąc jednocześnie za moje pieniądze ?