  • Data: 2007-04-30 20:20:52
    Temat: Re: Adres pozwanego w procesie cywilnym, jak ustalić ?
    Od: Qbek <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moze tu znajdziesz pomoc
    http://www.poszukiwanie.zaginionych.prv.pl/

    POSZUKIWANIE OSÓB ZAGINIONYCH
    ZAGINĘŁA CI BLISKA OSOBA ?
    MASZ NIEWYJAŚNIONĄ SPRAWĘ ?
    OFERUJĘ POMOC MEDIALNĄ I MERYTORYCZNĄ

    piasecka.sowul, pisze, że;
    "Zapewniam, że nie miałam łatwego życia jak inni, którzy otrzymali
    podobny dar do mojego. Widzę te rzeczy niewidzialne, które sš
    niedostrzegalne przez zwykłych ludzi. Balansuję na pograniczu dwóch
    œwiatów, bardzo często proszšc o pomoc tych, którzy już znaleŸli się
    po drugiej stronie. Rzadko o tym mówię, ponieważ o mały włos
    przekroczyłabym próg pomiędzy œwiatem żywych i umarłych.
    Najprawdopodobniej przypisana mi rola w tym życiu nie pozwoliła
    przejœć na drugš stronę wiecznoœci. Z pokorš przyjmuję to czego mam
    doœwiadczyć, ale jednoczeœnie borykam się z codziennymi okrutnymi
    trudami życia na tej ziemi. W głębi siebie czuję jakbym była maleńkš
    osóbkš tego wielkiego œwiata, która zna smak awantur rodzinnych jak i
    próby przeżycia do końca miesišca. Potrafię rozmawiać z każdym
    człowiekiem do jakiego by statusu nie należał, gdyż przeżywzanie
    tragedii ma jeden wymiar i zna tylko jeden język. Co prawda posiadam
    dar, ale nie szukam na nim kariery. Z całych swych sił jak tylko
    potrafię pomagam ludziom, a w zamian otrzymuję często ironię i
    szyderstwo. Doœwiadczam nie tylko cudu ale wiedzcie, że i okrutnych
    cierpień. Nie tylko wierzę w ból, który tak bardzo mnie wzbogaca, ale
    również wierzę w to, że każdy dobry uczynek powróci do nas w
    dwójnasób. Nienawieœć i gorycz rozczarowanych obracam w łzy, a tych
    sama w życiu przelałam zbyt wiele i często z powodu najbliższych mi
    osób.
    Pomimo tego wszystkiego czego przyszło mi doœwiadczać nie zatraciłam
    wiary w innych, a wręcz przeciwnie, każdemu kto o to poprosi pomagam.
    Chociażby po to by odnaleŸć prawdę jak i otrzeć łzy beznadziejnoœci.
    Odwiedza mnie wiele osób, najczęœciej oszukanych przez manipulantów
    ludzkiej psychiki, psełdojasnowidzów. Pomimo to zawsze im pomagam. I
    to jest mój cel ........"

    Wystarczy poprosić WŁAŚCIWĄ OSOBĘ , widzisz jakie to latwe, a Ty
    czekałes siedem miesiecy! Pytam sie PO CO??? DLA CZEGO??