  • 11. Data: 2006-05-13 08:21:45
    Temat: Re: Adres na pieczątce
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    news:e4414a$l4c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I tu niespodzianka: jeśli już pieczęć sobie wyrabiasz,
    > to ma być na niej REGON.
    > Ustawa o statystyce publicznej
    > Dz.U. 88/1995 poz.439 art.43 ust.3

    Przepis jest martwy i można go swobodnie olac. Tym bardziej, że za jego
    naruszenie nie grożą żadne sankcje. Jest to typowy przykład chciejstwa
    prawnego i tworzenie martwego przepisu w polskim ustawodawstwie.
    Widzialem dziesiatki pieczątek firmowych nie mających regonu.

    "A ja panu nie dam tej pieczatki i co mi pan zrobisz, o !"

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2006-05-13 11:10:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Przepis jest martwy i można go swobodnie olac. Tym bardziej, że za
    > jego naruszenie nie grożą żadne sankcje.

    Chciałeś przepis, to go dostałeś.
    Nie mów teraz, że nie ma przepisów
    regulujących to, co ma być na pieczątce :-)

    Kwestia stosowania się do tego przepisu,
    to odrębna sprawa.
    Ja też nie mam regonu na pieczątce i nie sądzę,
    żeby to miało jakieś znaczenie, gdyby ten regon tam był.

  • 13. Data: 2006-05-13 23:04:32
    Od: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>

    > Chciałeś przepis, to go dostałeś.
    > Nie mów teraz, że nie ma przepisów
    > regulujących to, co ma być na pieczątce :-)
    >
    > Kwestia stosowania się do tego przepisu,
    > to odrębna sprawa.

    Czy jeśli w ustawie o regonie (lub innej) bedzie zawarte polecenie
    pierdzenia tylko w środy między godzina 23 a 1 w nocy - czy bedzie to norma
    prawna?
    Żądanie zamieszczania regonu na pieczatce to wlasnie przyklad takiego niby
    prawa które jest po prostu niekonstytucyjne.
    Jakim prawem ustawodawca może narzucać komuś co mam zamieszczac na własnych
    pieczatkach i wlasnym papierze firmowym. A może ja wole miec tam rysunek
    misia Colargola ? WOLNO MI. To mój papier i ja za niego place. Żadnemu
    GUSowi czy innemu organowi władzy nic do tego.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt