    From: "SQ|wysyn" <sq|wysyn@sq|wysyn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres na pieczątce
    Date: Sun, 14 May 2006 01:04:32 +0200

    news:e44evq$m1b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chciałeś przepis, to go dostałeś.
    > Nie mów teraz, że nie ma przepisów
    > regulujących to, co ma być na pieczątce :-)
    >
    > Kwestia stosowania się do tego przepisu,
    > to odrębna sprawa.

    Czy jeśli w ustawie o regonie (lub innej) bedzie zawarte polecenie
    pierdzenia tylko w środy między godzina 23 a 1 w nocy - czy bedzie to norma
    prawna?
    Żądanie zamieszczania regonu na pieczatce to wlasnie przyklad takiego niby
    prawa które jest po prostu niekonstytucyjne.
    Jakim prawem ustawodawca może narzucać komuś co mam zamieszczac na własnych
    pieczatkach i wlasnym papierze firmowym. A może ja wole miec tam rysunek
    misia Colargola ? WOLNO MI. To mój papier i ja za niego place. Żadnemu
    GUSowi czy innemu organowi władzy nic do tego.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt