    From: Grzegorz Derebecki <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Adobe i wersje Trial - żądanie licencji przez Policję
    Date: Wed, 17 Oct 2007 08:36:14 -0700

    Witam.

    Mam dość nietypowe pytanie.
    Pół roku temu odwiedziła mnie policja w celu sprawdzenia legalności
    oprogramowania.
    Jako, że nie używam żadnych programów p2p czy tym podobnych myślałem,
    że problemów nie będzie
    Dziś dostałem informacje z prośbą o dostarczenie licencji do programów
    firmy Adobe.

    Moje zdziwienie polega na tym, że były to wersje Trial które po prostu
    zapomniałem odinstalować (komputer na którym je zainstalowałem nie był
    zbyt często używany).

    Przeglądałem licencję Adobe photoshopa cs2 (bo o nim i o ilustratorze
    cd2 mowa)

    http://www.adobe.com/products/eulas/pdfs/Gen_WWCombi
    nedCS2.pdf
    (daję link ponieważ nie da się kopiować z tego dokumentu)

    Po przeczytaniu punktu 14.4 i 14.5 zastanawiam się czy miałem
    obowiązek odinstalować to oprogramowanie
    czy nie? Zaznaczam, że nie używałem go już po okresie próbnym (30-
    dniowym)