  • 71. Data: 2004-11-27 11:56:24
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:30ptrcF312lgnU1@uni-berlin.de...

    > W sytuacji bezprawia EOT?
    > Więc jest odpowiedź dlaczego PRAWO na "pl.soc.prawo" to NTG.
    > dziękuję za rozmowę.
    > Edward Robak

    Edek! Jeśli po kilku dniach rozmowy pytasz mnie, o czym my rozmawiamy, to ja
    Cię bardzo przepraszam, ale to nie ma żadnego sensu w mich oczach.

  • 72. Data: 2004-11-27 13:23:04
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > Edek! Jeśli po kilku dniach rozmowy pytasz mnie, o czym my
    > rozmawiamy, to ja Cię bardzo przepraszam, ale to nie ma żadnego

    Co nie ma sensu? Wyjaśnienie na jakiej podstawie prawnej
    posty podpisane imieniem i nazwiskiem są blokowane a te same
    posty nie podpisane ukazują się na newsach?
    To nie ma żadnego sensu??
    Czy wyjaśnienie kto i na jakiej podstawie prawnej ma takie
    możliwości by blokować posty na newsy choć znajdują się
    na portalach? To nie ma żadnego sensu na "pl.soc.prawo"?
    z tego prosty wniosek
    "pl.soc.prawo" nie zajmuje się wyjaśnianiem podstaw prawnych
    działalności usenetowej i w takim rozumieniu PRAWA - moje
    uwagi to NTG.
    no niestety,,
    Edward Robak

  • 73. Data: 2004-11-27 14:23:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co nie ma sensu?

    Nie ma sensu rozmowa w sytuacji, gdy Ty jeszcze nie wiesz, o czym
    rozmawiamy. Po prostu straciłem nadzieję na to, ze w dającej przewidzieć się
    przyszłości zorientujesz się, jaki jest temat naszej rozmowy. Skoro kilka
    dni nie wystarczyło? I tylko tyle.

  • 74. Data: 2004-11-27 15:14:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > TAK proszę pana

    Tak myslalem. Idz sie leczyc.

  • 75. Data: 2004-11-27 15:17:32
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Po prostu straciłem nadzieję [...]
    > I tylko tyle.
    > [Robert Tomasik]

    Bierność to współudział.
    Edward Robak

  • 76. Data: 2004-11-27 15:34:47
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Bierność to współudział.

    O, bolszewik.

  • 77. Data: 2004-11-27 15:38:31
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Tak myslalem. Idz sie leczyc.
    > [SQLwysyn]

    ooo!!! jaki fachowy komentarz wraz z zaleceniem :o)
    dziękuję panu panie SQLwysyn.
    PS. coś płacę za pańską poradę prawną made by "pl.soc.prawo"?
    Edward Robak

  • 78. Data: 2004-11-27 15:39:59
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    O, SQLwysyn.

  • 79. Data: 2004-11-27 19:23:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > ooo!!! jaki fachowy komentarz wraz z zaleceniem :o)
    > dziękuję panu panie SQLwysyn.
    > PS. coś płacę za pańską poradę prawną made by "pl.soc.prawo"?

    Tego, że ten gówniarz trolluje a o prawie wie tyle co świnia o gwiazdach nie
    musiałeś pisać. Niepotzrebnie wywlekasz śmiecia z KF-a.

    Pzdr
    Leszek

  • 80. Data: 2004-11-27 20:12:43
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm>
> [...]

    > Tego, że ten gówniarz trolluje a o prawie wie tyle co świnia o
    > gwiazdach nie musiałeś pisać. Niepotzrebnie wywlekasz śmiecia

    Witam
    Nie robi mi różnicy troll nie troll -- byle by się trzymać tematu
    a więc wyjaśnienia:
    kto i na jakiej podstawie ma PRAWO cenzurować polskie NEWSY
    oraz jaki jest organ odwoławczy wobec anonimowych manipulacji
    skutkujących blokadą NAZWISK i ADRESÓW IP na serwerach
    pozdrawiam,
    Edward Robak