  • 61. Data: 2004-11-26 23:10:23
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:30pr7kF32369gU1@uni-berlin.de...

    > > A jakaś podstawa prawna?
    >
    > NTG

    Jak NTG? NTG, to były te wywody na temat odmienności poglądów. Podstawa
    prawna usunięcia postów lub jej brak to jak ta grupa.

  • 62. Data: 2004-11-26 23:34:29
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Jak NTG? NTG, to były te wywody na temat odmienności poglądów.
    > Podstawa prawna usunięcia postów lub jej brak to jak ta grupa.
    > [Robert Tomasik]

    No skoro OFICJALNA netykieta ustanowiona głosami większości
    użytkowników polskich grup dyskusyjnych to NTG na tej grupie?
    PS. o czym my w ogóle rozmawiamy?? :o)
    Edward Robak

  • 63. Data: 2004-11-26 23:46:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > PS. o czym my w ogóle rozmawiamy?? :o)

    W tej sytuacji EOT

  • 64. Data: 2004-11-26 23:51:25
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > No skoro OFICJALNA netykieta ustanowiona głosami większości
    > użytkowników polskich grup dyskusyjnych to NTG na tej grupie?

    W sytuacji bezprawia EOT?
    Więc jest odpowiedź dlaczego PRAWO na "pl.soc.prawo" to NTG.
    dziękuję za rozmowę.
    Edward Robak

  • 65. Data: 2004-11-27 08:40:29
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > NTG

    A toś się gościu zapędził! Na grupie .prawo pitolisz o spisku kosmitów a
    na pytanie o PODSTAWE PRAWNĄ swoich pretensji odpowiadasz NTG. Na grupie
    poświęconej WŁAŚNIE PRAWU.

    MEGA ROTFL!!!

    Przenieś się na pl.rec.paranoja

    Alek

  • 66. Data: 2004-11-27 09:06:52
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
> [...]

    > kosmitów a na pytanie o PODSTAWE PRAWNĄ swoich pretensji
    > odpowiadasz NTG. Na grupie poświęconej WŁAŚNIE PRAWU.

    Dzięki za komentarz :-)
    Z nas dwóch to Ty pitolisz o spisku kosmitów a ja prezentuję FAKTY
    i dowody rzeczowe. Fakt, że posty z moim nazwiskiem były usuwane
    z serwerów newsowych - ale władza cenzorów nie sięgała do portali;
    a więc te posty BYŁY i SĄ na Onet.pl, PolNEWS, Google - dla Ciebie
    jest spiskiem kosmitów - a więc "pitolisz zupełnie od rzeczy"
    To NIE kosmici założyli blokadę i NIE kosmici ją zdjęli. (sic!)
    Twój komentarz jakobym rzekomo JA coś pisał o jakichś kosmitach
    jest próbą zdyskredytowania wiarygodności osoby i ewidentnym
    pomówieniem. Przedstaw z łaski swojej ten post w którym NIBY
    piszę o jakichś kosmitach. Dopóki tego nie zrobisz Twoja wypowiedź
    będzie ewidentnym przykładem matactwa, FAŁSZU i manipulacji
    personalnej. Jesteś więc KRZYWOPRZYSIĘZCĄ. :)
    W kwestii formalnej
    Napisałem, że podstawa prawna blokowania użytkowników przez
    anonimowych cenzorów polskiego usenetu to NTG bowiem
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    NETYKIETA nie jest aktem prawnym a grupę "pl.soc.prawo"
    nie interesuje wyjaśnienie: jaki organ ustawodawczy utworzył
    netykietę i jacy obywatele w drodze demokratycznego głosowania
    zatwierdzili netykietę do ogólnego stosowania na polskich newsach.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Grupowiczów z "pl.soc.prawo" nie interesuje także kto i w jakiej
    formie może wpływać na zmianę JEDNOLITEJ netykiety oraz
    jaka jest forma odwołania od tajnych decyzji anonimowych cenzorów
    blokujących wybranych użytkowników wg własnego widzimisię.
    a więc:
    pl.soc.prawo =/= PRAWO
    co wykazałem NIEZBICIE. :-(
    Edward Robak

  • 67. Data: 2004-11-27 09:28:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Przedstaw z łaski swojej ten post w którym NIBY
    > piszę o jakichś kosmitach.

    Cały ten wątek :)

    > Dopóki tego nie zrobisz Twoja wypowiedź
    > będzie ewidentnym przykładem matactwa, FAŁSZU i manipulacji
    > personalnej. Jesteś więc KRZYWOPRZYSIĘZCĄ. :)

    i jeszcze cyklistą i akwarystą :)

    > NETYKIETA nie jest aktem prawnym

    To prawda.
    Zasady dobrego wychowania też nie mają rangi aktu prawnego, nie były
    przyjmowane w trybie demokratycznego głosowania i nie ma instytucji która
    mogła by je zmieniać. Ale jeżeli ich nie przestrzegasz to nie jesteś mile
    widziany i nie masz się komu na to poskarżyć.

    Użytkownicy usenetu są społecznością, która przyjęła sobie pewne zasady
    postępowania. Jeśli ich nie akceptujesz do przyłącz się do innego
    towarzystwa, którego zasady ci odpowiadają.

    Alek

  • 68. Data: 2004-11-27 09:46:35
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> [...]

    > zasady postępowania. Jeśli ich nie akceptujesz do przyłącz się do
    > innego towarzystwa, którego zasady ci odpowiadają.

    Co Ty znowu pitolisz?
    Jacy użytkownicy przyjęli sobie jakie zasady postępowania
    i jaki to ma związek z blokowaniem osób przez anonimowych
    cenzorów polskiego usenetu??
    Czy rozróżniasz totalitaryzm (prawo pięści) od demokracji --
    a akt prawny od widzimisię decydentów?? :-)
    Edward Robak

  • 69. Data: 2004-11-27 10:07:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    > Z nas dwóch to Ty pitolisz o spisku kosmitów a ja prezentuję FAKTY

    To zapieprzaj i sprzedawaj je na skrzyzowaniu a nie laduj sie tu z
    kryptoreklama tabloidów.
    To ty w takim razie jestes ta zapijaczona morda ze szrama na pysku, która
    usiluje mi ten brukowiec na skrzyzowaniu wepchnac co rano?
    A ten durny nick to od sladu po tulipanie?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 70. Data: 2004-11-27 10:14:13
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl>
> [...]

    > która usiluje mi ten brukowiec na skrzyzowaniu wepchnac co rano?
    > A ten durny nick to od sladu po tulipanie?

    TAK proszę pana czyli NIE. :-)
    Edward Robak