  • 11. Data: 2020-02-06 13:10:29
    Temat: Re: 11-letnia Zuzia z milionem długu
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-02-06 o 11:33, kupa u2 pisze:

    > kaska się liczy, nieruchomość się opyli za darmochę, są sędziowie jak
    > Jaszczuszyn, którzy to przyklepią:)

    KUPIŁEŚ JUŻ ZUZI ROWER?

    --
    Runt

    "Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

  • 12. Data: 2020-02-06 13:49:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.02.2020 o 11:36, sracz z GW pisze:

    > Sprawa jest grzana przez dojną zmianę, dlatego u2 ją tu wrzucił.
    > Maliniak osobiście skomentował ją na tłiterze:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,256
    66508,duda-odniosl-sie-na-twitterze-do-sprawy-11-lat
    ki-z-dlugiem.html

    > Zuzia już rower ma, bo kupił go jej ów komornik, ale Maliniak może dołoży
    > narty.

    nu paczaj, jacy ubecy z Gazowni pomocni dla Bolanda:)))))))))))

  • 13. Data: 2020-02-06 16:52:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Runt" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-02-06 o 11:31, kupa u2 pisze:

    >KUPIŁEŚ JUŻ ZUZI ROWER?

    Lepiej nie. Przyjdzie komornik i zabierze.

    Użyczyc ? Podatek jej nalicza :-)
    Wydzierzawic za zlotowke rocznie ? Tez moga naliczyc :-(

    Wynajac od niej komorke i przechowywac w niej rower ?
    To sie moze udac, tylko przy wynajmie za duzo papierow.

    Zlecic testowanie ?

    J.

  • 14. Data: 2020-02-06 17:42:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.02.2020 o 21:28, u2 pisze:
    [...]
    >W tym artykule jest kilka ewidentnych bzdur oraz kilka wątpliwości.
    >Po

    A mnie interesuje bardzo ... przeciez juz mialo nie byc takich
    przypadkow.
    Ten byl (2011) przed zmiana przepisow, czy kasta znow zawiodla ?

    >pierwsze nie wiem jak dziennikarz doszedł do tego, że jak komornik
    >nie
    >prowadzi egzekucji, to nie nalicza się odsetek.

    Chyba odwrotnie - nalicza sie, i wierzycielom i komornikowi to
    odpowiada.

    >Bardzo mnie intryguje
    >również to w jaki sposób komornik prowadził egzekucję przeciwko
    >zmarłemu, skoro - jak pisze autor - ULTIMO dopiero po jego śmierci
    >uzyskało klauzulę wykonalności.

    Ale wczesniej chyba bank prowadzil. 2004 podany w artykule.

    >A może dziennikarz nie rozróżnia
    >egzekucji przeciwko spółce prawa handlowego, a osobie fizycznej?

    O ile byla jakas spolka PH. Albo po prostu bank sie zabezpieczyl
    wekslem prezesa.
    Albo skorzystal z odpowiedzialnosci osobistej zarzadu.

    >Nie
    >wiem, tym nie mniej domyślam się, że pewnie wcześniej prowadzono
    >egzekucję wobec prowadzonej przez zmarłego spółki prawa handlowego i
    >dlatego śmierć jej prezesa niczego tu nie zmieniła. Wobec
    >bezskuteczności wnieśli o klauzulę wobec prezesa zarządu.

    >Powoływanie się na brak skrupułów u ULTIMO, to trochę "cios poniżej
    >pasa". W końcu żyją z odzyskiwania długów. Ale sugestia, ze komornik
    >objął coś egzekucję bez wniosku wierzyciela, to taka trochę
    >nieprawdopodobna jest w założeniach.

    Z komornikami jakies same nieprawdopodobne rzeczy.
    Traktor sasiada zajmie, sprzeda na lewo ...

    "Rafał Łyszczek, prezes Krajowej Rady Komorniczej: ,,Z wyjaśnień
    komornika prowadzącego sprawę wynika, iż rzeczywiście wskutek omyłki
    pracownika i błędnego odczytania wniosku wierzyciela wyszedł poza
    zakres wniosku egzekucyjnego i zajął rentę rodzinną dziewczynki". "

    No to teraz niech zwraca. Z odsetkami.

    >Poszli z egzekucję przeciwko 11 latce. To niby co chcieli egzekwować?
    >Piórnik i książki?

    No widzisz, rente ma.
    A moze i jakis spadek dostanie, po babci.
    Albo darownizne od internautow :-)

> [...]

    >przyszłym
    >długu ojca. Zatem stosownie dpo art. 1032 kc odpowiada tylko do
    >wysokości wartości stanu czynnego spadku. Skoro spadku nie było? Mam
    >też
    >wątpliwość, czy można dziedziczyć przyszły dług. W sumie
    >"rozliczenia"
    >dokonuje się w chwili "otwarcia spadku", a skoro klauzule na ojca
    >nakładano po jego śmierci, to moim zdaniem dług nie wchodzi w
    >spadek -
    >ale to powinien chyba zbadać sąd nadający klauzulę na córkę.

    Ciagle zakladajac, ze dlug byl ze spolki, i dopiero pozniej
    przeniesiono na ojca.

    No i ja tam jeszcze widzę "opuszczoną hurtownie" ... czyzby byl jakis
    majątek ?

    J.

  • 15. Data: 2020-02-06 19:18:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.02.2020 o 17:42, J.F. pisze:
> [...]
    > na ojca.
    >
    > No i ja tam jeszcze widzę "opuszczoną hurtownie" ... czyzby byl jakis

    widać, że nadzwyczajni mafiozi mają problem z małą 11-latką, najpierw
    muszą ją wykończyć, aby dobrać się do "hurtowni"

  • 16. Data: 2020-02-07 13:07:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >widać, że nadzwyczajni mafiozi mają problem z małą 11-latką, najpierw
    >muszą ją wykończyć, aby dobrać się do "hurtowni"

    Dziwne by to bylo, bo z takim dlugiem to raczej latwo zlicytowac.

    Moze po prostu wynajmowal budynki, po upadku nastepnego chetnego nie
    bylo, wiec rodzina mogla zamieszkac "przy hurtowni" ..

    J.

  • 17. Data: 2020-02-07 16:41:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 13:07, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Moze po prostu wynajmowal budynki, po upadku nastepnego chetnego nie
    > bylo, wiec rodzina mogla zamieszkac "przy hurtowni" ..

    chodzi tobie po głowie, aby ją sprzedać na targu niewolników ?

  • 18. Data: 2020-02-09 18:44:11
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-02-06 o 13:49, kupa u2 pisze:

    66508,duda-odniosl-sie-na-twitterze-do-sprawy-11-lat
    ki-z-dlugiem.html

    > nu paczaj, jacy ubecy z Gazowni pomocni dla Bolanda:)))))))))))

    Kupiłeś ten rower czy nie? ;-)))))

  • 19. Data: 2020-02-10 12:18:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 06.02.2020 o 00:17, u2 pisze:
    >>> pasa". W końcu żyją z odzyskiwania długów. Ale sugestia, ze

    >Jeśli egzekwują 180 zł miesięcznie z milionowego długu, to chyba nie.
    >odsetek nie pokrywa.

    Lepsze 180 niz nic.
    Szczegolnie, ze ... dla komornika starczy :-)

  • 20. Data: 2020-02-10 23:00:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.02.2020 o 12:18, J.F. pisze:

    > Lepsze 180 niz nic.
    > Szczegolnie, ze ... dla komornika starczy :-)

    Koszt egzekucji nie jest w tym wypadku wielki. Ale mimo wszystko
    podejrzewam, że coś tu zawalono albo dziennikarz naciągnął
    rzeczywistość. Przy czym komornika się nie czepiam. Ma egzekwować i
    egzekwuje.

    --
    Robert Tomasik