Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy o płatnościach w ramach systemów wsparcia bezpośredniego
Rządowy projekt ustawy o zmianie ustawy o płatnościach w ramach systemów wsparcia bezpośredniego
projekt mający na celu wykonanie prawa Unii Europejskiej
- Kadencja sejmu: 7
- Nr druku: 2068
- Data wpłynięcia: 2014-01-21
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: Ustawa o zmianie ustawy o płatnościach w ramach systemów wsparcia bezpośredniego
- data uchwalenia: 2014-01-24
- adres publikacyjny: Dz.U. poz. 240
2068
18) Pracodawcami Rzeczypospolitej Polskiej;
19) Związkiem Rzemiosła Polskiego;
20) Business Centre Club;
21) Związkiem Zawodowym Wsi i Rolnictwa „Solidarność Wiejska”;
22) Krajową Radą Spółdzielczą;
23) Krajowym Związkiem Rewizyjnym Rolniczych Spółdzielni Produkcyjnych;
24) Radą żospodarki ywnościowej;
25) Polskim Związkiem Ogrodniczym;
26) Polską Izbą Ogrodniczą;
27) Związkiem Sadowników RP;
28) Związkiem Sadowników Polskich;
29) Towarzystwem Rozwoju Sadów Karłowych;
30) Krajowym Związkiem Zrzeszeń Plantatorów Owoców i Warzyw do Przetwórstwa;
31) Polskim Związkiem Plantatorów Tytoniu w Krakowie;
32) Krajowym Związkiem Plantatorów Tytoniu w Lublinie;
33) Związkiem Plantatorów Tytoniu w Krasnymstawie;
34) Związkiem Plantatorów Tytoniu w Lublinie;
35) Krajowym Stowarzyszeniem Przemysłu Tytoniowego;
36) Polskim Stowarzyszeniem Przemysłu Tytoniowego;
37) Krajowym Związkiem Stowarzyszeń Producentów Ziemniaków Skrobiowych
w Polsce;
38) Stowarzyszeniem Producentów Skrobi Ziemniaczanej;
39) Polską żrupą Producentów Skrobi Ziemniaczanej i Modyfikatów;
40) Stowarzyszeniem Producentów Ziemniaków Skrobiowych przy PPZ S.A.
w Niechlowie;
41) Zrzeszeniem Plantatorów i Producentów Ziemniaków w Luboniu;
42) Zrzeszeniem Producentów Ziemniaka w Pile;
43) Stowarzyszeniem Producentów Ziemniaka Skrobiowego przy PPZ Trzemeszno
Sp. z o. o.;
44) Wielkopolskim Przedsiębiorstwem Przemysłu Ziemniaczanego S. A.;
45) Krajowym Związkiem Plantatorów Buraka Cukrowego.
4
3. Wpływ projektowanego rozporządzenia na sektor finansów publicznych, w tym na
budżet państwa i budżety jednostek samorządu terytorialnego
Projektowane rozporządzenie nie będzie miało wpływu na sektor finansów
publicznych, w tym na bud et państwa.
Stosowanie przejściowego wsparcia krajowego za 2014 r. w sektorze chmielu, skrobi
ziemniaczanej i tytoniu wynika z ustawy o płatnościach w ramach systemów wsparcia
bezpośredniego, a poziom tego wsparcia będzie wynikał z rozporządzeń w sprawie stawek
płatności w tych sektorach. Projektowane rozporządzenie określa szczegółowe wymagania,
jakie powinien spełniać formularz wniosku umieszczany na stronie internetowej Agencji
Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, a zatem nie spowoduje zwiększenia wydatków
bud etu państwa.
Projektowane rozporządzenie nie spowoduje zmniejszenia dochodów bud etu
państwa.
Projektowane rozporządzenie nie będzie miało wpływu na bud ety jednostek
samorządu terytorialnego i pozostałych jednostek sektora finansów publicznych.
4. Wpływ projektowanego rozporządzenia na rynek pracy
Wejście w ycie projektowanego rozporządzenia nie wpłynie na rynek pracy.
5. Wpływ
projektowanego rozporządzenia na konkurencyjność gospodarki
i przedsiębiorczość, w tym na funkcjonowanie przedsiębiorstw
Wejście w ycie projektowanego rozporządzenia nie wpłynie na konkurencyjność
gospodarki i przedsiębiorczość, w tym na funkcjonowanie przedsiębiorstw.
6. Wpływ projektowanego rozporządzenia na sytuację i rozwój regionalny
Wejście w ycie projektowanego rozporządzenia nie wpłynie na sytuację i rozwój
regionalny.
7-01-dg
5
19) Związkiem Rzemiosła Polskiego;
20) Business Centre Club;
21) Związkiem Zawodowym Wsi i Rolnictwa „Solidarność Wiejska”;
22) Krajową Radą Spółdzielczą;
23) Krajowym Związkiem Rewizyjnym Rolniczych Spółdzielni Produkcyjnych;
24) Radą żospodarki ywnościowej;
25) Polskim Związkiem Ogrodniczym;
26) Polską Izbą Ogrodniczą;
27) Związkiem Sadowników RP;
28) Związkiem Sadowników Polskich;
29) Towarzystwem Rozwoju Sadów Karłowych;
30) Krajowym Związkiem Zrzeszeń Plantatorów Owoców i Warzyw do Przetwórstwa;
31) Polskim Związkiem Plantatorów Tytoniu w Krakowie;
32) Krajowym Związkiem Plantatorów Tytoniu w Lublinie;
33) Związkiem Plantatorów Tytoniu w Krasnymstawie;
34) Związkiem Plantatorów Tytoniu w Lublinie;
35) Krajowym Stowarzyszeniem Przemysłu Tytoniowego;
36) Polskim Stowarzyszeniem Przemysłu Tytoniowego;
37) Krajowym Związkiem Stowarzyszeń Producentów Ziemniaków Skrobiowych
w Polsce;
38) Stowarzyszeniem Producentów Skrobi Ziemniaczanej;
39) Polską żrupą Producentów Skrobi Ziemniaczanej i Modyfikatów;
40) Stowarzyszeniem Producentów Ziemniaków Skrobiowych przy PPZ S.A.
w Niechlowie;
41) Zrzeszeniem Plantatorów i Producentów Ziemniaków w Luboniu;
42) Zrzeszeniem Producentów Ziemniaka w Pile;
43) Stowarzyszeniem Producentów Ziemniaka Skrobiowego przy PPZ Trzemeszno
Sp. z o. o.;
44) Wielkopolskim Przedsiębiorstwem Przemysłu Ziemniaczanego S. A.;
45) Krajowym Związkiem Plantatorów Buraka Cukrowego.
4
3. Wpływ projektowanego rozporządzenia na sektor finansów publicznych, w tym na
budżet państwa i budżety jednostek samorządu terytorialnego
Projektowane rozporządzenie nie będzie miało wpływu na sektor finansów
publicznych, w tym na bud et państwa.
Stosowanie przejściowego wsparcia krajowego za 2014 r. w sektorze chmielu, skrobi
ziemniaczanej i tytoniu wynika z ustawy o płatnościach w ramach systemów wsparcia
bezpośredniego, a poziom tego wsparcia będzie wynikał z rozporządzeń w sprawie stawek
płatności w tych sektorach. Projektowane rozporządzenie określa szczegółowe wymagania,
jakie powinien spełniać formularz wniosku umieszczany na stronie internetowej Agencji
Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, a zatem nie spowoduje zwiększenia wydatków
bud etu państwa.
Projektowane rozporządzenie nie spowoduje zmniejszenia dochodów bud etu
państwa.
Projektowane rozporządzenie nie będzie miało wpływu na bud ety jednostek
samorządu terytorialnego i pozostałych jednostek sektora finansów publicznych.
4. Wpływ projektowanego rozporządzenia na rynek pracy
Wejście w ycie projektowanego rozporządzenia nie wpłynie na rynek pracy.
5. Wpływ
projektowanego rozporządzenia na konkurencyjność gospodarki
i przedsiębiorczość, w tym na funkcjonowanie przedsiębiorstw
Wejście w ycie projektowanego rozporządzenia nie wpłynie na konkurencyjność
gospodarki i przedsiębiorczość, w tym na funkcjonowanie przedsiębiorstw.
6. Wpływ projektowanego rozporządzenia na sytuację i rozwój regionalny
Wejście w ycie projektowanego rozporządzenia nie wpłynie na sytuację i rozwój
regionalny.
7-01-dg
5
Dokumenty związane z tym projektem:
- 2068 › Pobierz plik