  • 51. Data: 2008-05-09 13:57:06
    Temat: Re: Czy mo?na zawy?a? koszty wysy?ki towaru?? (Allegro)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    miffy wrote:
    > Użytkownik "Aman" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jak już niejednokrotnie pisano, kupując ten przedmiot zgodziłeś się na
    > warunki, które postawił sprzedawca. Trzeba było przez zakupem zgłosić
    > sprawę do allegro powołując się na
    > http://www.allegro.pl/help_item.php?zoom=N&item=1383 (...)
    > Dopuszczalne jest zaokrąglenie lub zmniejszenie tych kosztów w celu
    > uproszczenia zasad dla Kupujących, ale nie jest dozwolone naliczanie
    > wygórowanych opłat, które w rażącym stopniu przewyższają rzeczywisty
    > całościowy koszt obsługi i wysłania przedmiotu (...)

    w sumei ten punkt jest dość zabawnie sfoirmułowany

  • 52. Data: 2008-05-09 14:27:28
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > ty naprawdę nie widzisz niczego niestosownego w swoim pieniactwie? bo to że
    > facet jest kombinatorem to prawda ale ty nie jesteś wcale od niego lepszy.

    szczerze mówiac , wszedlem sobie w nocy szukajac biletow na Euro , i zobaczylem
    przystepna cene to niewiele sie namyslajac kliknalem kup teraz. Bylo pozno ,
    nigdy wczesniej nie widzialem czegos takiego ze koszta przesylki 2500 zl, wiec
    na to nie patrzylem. No i zdenerwowalo mnie lapanie na takie triki , więc
    postanowiłem troche utrzeć nosa cwaniakowi.
    A że tych biletów nie zobacze na oczy to zdaje sobię sprawę.

    Pozdrawiam

    Aman

  • 53. Data: 2008-05-09 15:23:48
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Aman wrote:

    > o cenie zostałem poinformowany jak i o możliwości odbioru osobistego.
    > Tak wiec wplacam 680 zł na konto podane w aukcji i jade po bilet :)
    > A może odbiór osobisty to wg Ciebie też przesyłka??

    Wskaż w aukcji możliwość odbioru osobistego.
    O ile łzy ci pozwolą.

    Marek

  • 54. Data: 2008-05-09 15:28:59
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Aman wrote:

> [...]
    > koszta przesylki 2500 zl, wiec na to nie patrzylem. No i
    > zdenerwowalo mnie lapanie na takie triki , więc postanowiłem troche

    Najpierw wytrzyj swoj.

    > A że tych biletów nie zobacze na oczy to zdaje sobię sprawę.

    Zobaczysz, ale najpierw zaplacisz.
    Choc moze byc juz pozno na wykorzystanie ich.

    M.

  • 55. Data: 2008-05-09 15:53:41
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > w sumei ten punkt jest dość zabawnie sfoirmułowany

    Przez zaokraglanie mozna pzyjac "tuczenie" lub "pasienie"
    czyli powiekszanie kosztow. Wiadomo ze okragle ksztalty
    zazwyczaj kojarza sie z nie-waskimi :)

    Wiec zgodnie z regulaminem koszt zostal zaokraglony :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 56. Data: 2008-05-09 16:09:30
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > Wskaż w aukcji możliwość odbioru osobistego.
    > O ile łzy ci pozwolą.

    w aukcji nie ma ale wystawiający odpowiedział mi na priv, że oczywiscie jest
    taka możliwość.

    Pzdr

    Aman

  • 57. Data: 2008-05-09 16:35:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Myslę, że przed amerykańskim sędzią nie byłoby Ci tak do smiechu drwić z litery
    pisanego prawa.
    JaC

    -----

    > pomijajac śmieszność pokutowania w prawie państwa o gospodarce rynkowej
    przestępstwa "spekulacji", facet napsiał o
    kosztach

  • 58. Data: 2008-05-09 17:16:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 9 May 2008 07:57:35 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Odbior osobisty wykluczony.

    Skoro wykluczony, to mozna poprosic o nadanie wskazana i juz oplacona firma
    kurierska.

    --
    KRZYZAK

  • 59. Data: 2008-05-09 17:17:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 9 May 2008 12:12:32 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > co on, bo on "uczciwie" napisał o kosztach a ty próbujesz go naciągnąć.

    Nie napisal uczciwie, bo koszty takiej przesylki wynasza gora 10zl.

    --
    KRZYZAK

  • 60. Data: 2008-05-09 17:20:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 9 May 2008 15:56:24 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > pomijajac śmieszność pokutowania w prawie państwa o gospodarce rynkowej
    > przestępstwa "spekulacji", facet napsiał o kosztach.

    Mogl sobie pisac co chcial, a tak naprawde sprzedaje bilet po pieciokrotnej
    cenie.

    --
    KRZYZAK