  • Data: 2012-10-01 17:16:09
    Temat: zwrot środki przez operatora voip
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx> szukaj wiadomości tego autora

    1. gadu gadu wypowiada mi usługę voip (1 miesiąc, kończy z usługą)
    mam tam ok. 30zł, jak na voip to dość duża kwota (komórkę też mam)

    2. operator do którego chcą przenieść moje środki
    ma najgorszą opinię (sam doświadczyłem, easycall)
    w dodatku terminy ważności środków, w gadugadu nie było

    3. zmienia sie regulamin, stawki, strona, serwery, wszystko

    pytanie:
    Czy mogę żądać zwrotu moich środków na konto bankowe?
    (środki były opłacone smsem)

    erator/