eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
  • Data: 2008-10-07 20:41:10
    Temat: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: akhayah <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Kupiłam dziś notebooka ACER z wgranym systemem LINUX, ale ponieważ
    lubię XP dokupiłam ten system i zasugerowałam sprzedawcy, że wgram go
    sama. Okazało się to dużym problemem, przerastającym moje możliwości.
    Nikt mnie nie poinformował, że bedzie to wymagało wchodzenia do BIOS-u
    i samodzielnego przygotowywania ulepszonej wersji płyty instacyjnej XP
    (wzbogaconej o instalki i sterowniki pobrane z internetu). Nikt nie
    uprzedził mnie o tym, że laptop nie jest przystosowany do
    zainstalowania systemu, który kupiłam.

    Jutro mam zamiar udać się do sklepu i poprosić o nieodpłatne
    rozwiąznanie tego problemu. Jesli sprzedawca tego nie zrobi chcę
    zwrócic towart. Czy mogę powołać się na niezgodnośc towaru z umowa ze
    wględu na fakt niemożliwości pełnego korzystania ze sprzedanego towaru
    albo ze względu na wprowadzającą w błąd informację o produkcie?

    Z góry dziekuję za pomoc.