eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
  • Data: 2008-10-07 21:31:37
    Temat: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Oct 2008, akhayah wrote:

    > Powiedziano
    > mi, że "nie będzie problemu z XP. Zostałam wprowadzona w błąd.

    1. Jaki masz na to dowód (że powiedziano)
    2. Problemu być może nie ma.

    Popatrz na to tak: jak ktoś kupuje np. samochód i pyta, czy da się
    go przemalować na inny kolor, a dealer mu powie "da się, nie ma
    problemu".
    Skąd założenie, że "brak problemu" ma być tożsamy z faktem że
    KUPUJĄCY będzie umiał to zrobić SAMODZIELNIE?

    Naigrywają się z lekka (co poniektórzy grupowicze), bo wychodzą
    z założenia że właśnie "da się samemu", ale IMO jest to błąd
    o tyle że odwraca uwagę od głównego zgrzytu.
    "Czy da się bez problemu wytoczyć potrzebną do czegoś-tam tulejkę",
    pyta klient sprzedawcę (na przykład)?
    I teraz - czy po odpowiedzi "ależ nie ma problemu" (sprzedawca wie,
    że starczy najpodlejsze aluminium i tolerancja milimetra).
    Czy ktoś z tego wywiedzie, że kupujący może się awanturować, że
    SĄDZIŁ iż da rady wytoczyć sobie toto SAM?
    (sądzę że większość grupowiczów jednak tokarki do swojej dyspozycji
    nie ma :))

    pzdr, Gotfryd