  • Data: 2004-05-23 19:17:39
    Temat: zwrot kosztów sądowych
    Od: "psi2338" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowne grono.

    Mam takie pytanko jakiś miesiąc temu wygrałem sprawę w sądzie okręgowym o
    cofnięciu darowizny.

    Sąd oddalił powództwo strony i nakazał wypłacenie na moją rzecz kosztów
    sądowych w wysokości xxx zł.

    I teraz mam pytanie w tydzień po uprawomocnieniu się wyroku wysłałem do
    osoby z którą miałem spór takie pisemko z przypomnieniem o wpłacie na moje
    konto kosztów sądowych w kwocie xxx. Wysłałem to listem poleconym z podaniem
    terminu do kiedy ma wpłacić tą należność.

    Oczywiście nie uiścił mi tej kwoty.

    Teraz mam pytanie gdzie ja mam się udać abym mógł ściągnąć od niego te
    pieniądze. Czy do komornika czy znowu do sądu i ewentualnie jakie pismo mam
    napisać.

    Pozdrawiam
    Kriss