  • 1. Data: 2002-03-05 14:57:43
    Temat: zwonlienie dyscyplinarne za zaniedbanie obowiązku służbowego
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Dałem d...y i nie zrobiłem czegoś co powinienem był zrobić, stało się trudno.

    Pytanie, ile czasu ma pracodawca na ew zwolnienie mnie dyscyplinarne? Czy za
    parę miesięcy może to wykorzystać (na razie nie ma ani nagany ani żadnych
    innych konsekwencji (bo nic wielkiego faktycznie się nie stało)) i po jakim
    czasie może mi takiej nagany udzielić.

    D..a nie pracownik

  • 2. Data: 2002-03-05 15:17:40
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur)

  • 3. Data: 2002-03-05 16:47:42
    Od: "Leviatan" <t...@p...onet.pl>

    w tej sytuacji chodzi raczej o art. 52, a więc - umowę można rozwiązać
    najpóźniej 1 m uzyskania przez Pracodawcę wiadomości uzasadniających rozw.
    umowy ...

  • 4. Data: 2002-03-06 06:55:58
    Od: d...@w...sobie.to

    w...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > innych konsekwencji (bo nic wielkiego faktycznie się nie stało)) i po jakim

    Zalezy kiedy sie dowie, bo od tego biegnie termin.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    1. Insist that you are a vegetarian and protest anytime your roommate