    From: <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwonlienie dyscyplinarne za zaniedbanie obowiązku służbowego
    Date: 5 Mar 2002 15:57:43 +0100

    Dałem d...y i nie zrobiłem czegoś co powinienem był zrobić, stało się trudno.

    Pytanie, ile czasu ma pracodawca na ew zwolnienie mnie dyscyplinarne? Czy za
    parę miesięcy może to wykorzystać (na razie nie ma ani nagany ani żadnych
    innych konsekwencji (bo nic wielkiego faktycznie się nie stało)) i po jakim
    czasie może mi takiej nagany udzielić.

    D..a nie pracownik