  • Data: 2007-03-07 09:54:58
    Temat: zwolnienie lekarskie z zajęć WF (studia)
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Moja luba ma zwolnienie lekarskie z zajęć WF na cały rok akademicki
    2006/2007. Wypisane w szpitalu po badaniach z RTG przez ortopedę.

    Na UW każde długoterminowe zwolnienie musi być potwierdzone przez lekarza
    medycyny sportu zatrudnionego na etat w Studium Wychowania Fizycznego i
    Sportu.

    Tenże lekarz uznał jej połowę zaświadczenia (sic!), zaś na drugi semestr
    2006/2007 kazał "zapisać się na WF i chodzić, bo to nie jest kara dla
    studentów, a on już doskonale wie jak to studenci kombinują"...

    Stan zdrowia (kolano) uniemożliwia uczestniczenie w zajęciach i nie podlega
    dyskusji.

    Czy uznanie tylko połowy takiego rocznego zwolnienia wystawionego w szpitalu
    jest fałszowaniem dokumentacji medycznej? Poświadczeniem nieprawdy?
    Złośliwym działaniem jakimś?

    Krótko mówiąc: na jaki paragraf można skutecznie się powołać, żeby skłonić
    tego człowieka do uznania stanu faktycznego? Co może mu grozić?

    Będę wdzięczny za podpowiedzi, bo naprawdę nie mam już siły słuchać o tym i
    moja luba też nie ma już siły walczyć o swoje prawa, bo walka przypomina
    walenie głową w mur... a nie wiemy, jak to ruszyć ze strony prawnej.

    Pozdrawiam,

    Andrzej