  • Data: 2007-03-07 14:32:20
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie z zajęć WF (studia)
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W żadnych zajęciach???
    > Chyba sobie kpicie.
    > Są dyscypliny, w których to kolano nie bedzie obciążone, jak i aktywność,
    > uczestnictwo w której zalicza WF.

    ... w ktorych nie mozna uczestniczyc z racji tego, ze w tym samym czasie ma
    sie zajecia na studiach wieczorowych a wczesniej prace. Pozostaja pozne
    wieczory (po 21:00) i weekendy oraz srody po poludniu. W tym czasie uczelnia
    nie oferuje zadnych zajec, ktore nie obciazalyby kolan.

    > Trener (nauczyciel akademnicki) może tak dobrac cwiczenia, żeby kolanu nie
    > tylko nie zaszkodzic, ale i pomóc wzmacniając
    > noge.

    Pozwol, ze nie skomentuje jakosci wiedzy trenerow. Wzmocnic noge, w ktorej
    nie ma prawie stawu kolanowego to lekka przesada. Kazdy ruch poza
    wyrobionymi schematami - takimi jak chodzenie - z ktorym i tak trzeba sie
    oszczedzac - moze grozic peknieciem torebki stawowej i / lub odlepieniem sie
    chrzastki i / lub dyslokacja resztek lekotek. Dla Twojej informacji - tak
    wlasnie zalatwil ja "trener" lekkoatletyki w czasach licealnych... gdyby nie
    "trenerzy", to pewnie kolano nadawaloby sie do jakiejs rekonstrukcji, a
    teraz to jest stan, ktory wymaga mocnego oszczedzania i wieloletniej
    terapii, zeby bylo w ogole co operowac. Wiec sie nie madrz, jasiu, dopoki
    nie znasz faktow, bo wychodzisz na cymbala.

    > BTW uważaj na to kolanko przy rozchylaniu i rozkładaniu nóżek ;-)

    Mam dodac komentarz na temat mydla? ;-) Do szafy! Marsz! I przepros.
    (szczegolnie, ze nie masz nic do powiedzenia poza lechtaniem swego
    szczatkowego ego - zadalem konkretne pytania - lekarz juz sie wypowiedzial i
    tylko zlosliwosc lekarza WFiS UW jest problemem w calej sprawie)

    Pozdrawiam,

    Andrzej