  • 1. Data: 2007-02-11 22:38:46
    Temat: zus wypadkowe
    Od: Krzysztof Trybowski <t...@g...pl.invalidd>

    Witajcie,

    znalazłem tabelkę ze składkami wypadkowymi, ale nie bardzo wiem, co mnie z
    tego dotyczy. Moje kody PKD mają końcówki A, B, C, G i Z -- trochę nijak to
    się ma do tego, co przedstawiono poniżej :/.

    http://mojafirma.infor.pl/kalkulatory/skladki_zus,sk
    ladki_wypadkowe.html

  • 2. Data: 2007-02-12 10:06:58
    Temat: Re: zus wypadkowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 11 Feb 2007 23:38:46 +0100, Krzysztof Trybowski napisał(a):

    > znalazłem tabelkę ze składkami wypadkowymi, ale nie bardzo wiem, co mnie z
    > tego dotyczy. Moje kody PKD mają końcówki A, B, C, G i Z -- trochę nijak to
    > się ma do tego, co przedstawiono poniżej :/.

    Jeśli nie zatrudniasz pracowników (albo zatrudniasz do bodajże 10-u sztuk)
    to płacisz zawsze 1/2 stawki najwyższej. Obecnie 1/2 * 3,6% = 1,8%.