  • 1. Data: 2007-02-11 20:09:51
    Temat: regulamin studiów
    Od: "Ulcia" <u...@g...pl>

    Mam pytanie dotyczące zmian w regulaminie studiów. Jestem w tej chwili na
    piątym roku. Zaczynając studia podpisałam lojalkę, że akceptuję obowiązujący
    wtedy regulamin. W czasie studiów zmieniono regulamin na niekorzystny dla
    nas. Nie dano nam nic nowego do podpisywania. I tu jest moje pytanie. Który
    z regulaminów jest dla mnie wiążący, ten który zaakceptowałam czy ten nowy?
    I czy jest jakiś paragraf mówiący o tym. Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,Ula.

  • 2. Data: 2007-02-11 23:08:45
    Temat: Re: regulamin studiów
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Ulcia napisał(a):
    >Który
    > z regulaminów jest dla mnie wiążący, ten który zaakceptowałam czy ten nowy?

    Ten nowy. Uniwersytetowi przysługuje tzw.władztwo administracyjne, które
    upoważnia jego organy do stanowienia m.in. regulaminów itd. A Ty jako
    studentka podlegasz temu władztwu.

  • 3. Data: 2007-02-12 07:19:53
    Od: "Ulcia" <u...@g...pl>

    > Ten nowy. Uniwersytetowi przysługuje tzw.władztwo administracyjne, które
    > upoważnia jego organy do stanowienia m.in. regulaminów itd. A Ty jako
    > studentka podlegasz temu władztwu.

    Niefajnie :-(. Dziękuje za odpowiedź. :-)