  • 11. Data: 2006-10-28 07:12:29
    Temat: Re: zrzeczenie się spadku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > To nie ty masz udowadniać, że wiesz, tylko ewentualnie wierzyciele, że
    > wiedziałeś i się nie zrzekłeś.

    Myślisz? A nie - zgodnie z zasadą dobrej wiary - że spadkobierca
    dowiedział się o powołaniu "od razu" i teraz on musi wykazać, że
    jednak nie?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 12. Data: 2006-10-28 07:26:56
    Od: stern <s...@0...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Myślisz? A nie - zgodnie z zasadą dobrej wiary - że spadkobierca
    > dowiedział się o powołaniu "od razu" i teraz on musi wykazać, że
    > jednak nie?

    jaką zasadą ???

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2006-10-28 07:36:17
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    s.com...
> [...]
    >
    > Myślisz? A nie - zgodnie z zasadą dobrej wiary - że spadkobierca
    > dowiedział się o powołaniu "od razu" i teraz on musi wykazać, że

    Jak mam wykazać, że o czymś sie niedowiedziałem?

  • 14. Data: 2006-10-28 08:13:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jak mam wykazać, że o czymś sie niedowiedziałem?

    A pierwszy to raz, że prawo przyjmuje, że się o czymś wie, natomiast
    właśnie bezskuteczność tego założenia trzeba wykazać? Jakieś
    domniemania itd.?