  • 1. Data: 2006-10-26 16:01:20
    Temat: warunki gwarancji, czy zgodne z prawem
    Od: "Bart" <l...@w...pl>

    Witam

    jakis czasu temu zakupilem sonde lambda, dla nie motoryzacyjnych taki
    czujnik spalin:), okazalo sie, ze czujnik nie dziala poprawnie -
    najprawdopodobniej od nowosci, co sie czesto zdarza w przypadku zamiennikow.
    Mam zamiar go reklamowac, ale nie chcialbym uniewaznienia gwarancji.

    Dlatego pytam czy ponizsze zapisy na karcie gwarancyjnej sa zgodne z prawem?
    jest jakas podstawa zeby je podwazyc?

    http://img435.imageshack.us/my.php?image=gwvs4.jpg

    glownie chodzi mi o pkt 9 '(...)w przypadku instalacji gazowej', zadanie
    ksera dowodu rejstracyjnego, zaswiadczenia z warsztatu, ktory go montowal
    oraz rachunek! sama instalacja ogranicza sie do przykrecenia tego czujnika i
    podlaczenia wtyczki :|

    dodatkowo napisze, ze w opisie produktu (aukcji, odbior osobisty) nie bylo
    slowa o tym, ze nie mozna stosowac w samochodach z instalacja gazowa..

    --

    Z poważaniem

    Bartosz Zawiślok
    (032) 241-34-81