  • Data: 2005-01-18 16:07:57
    Temat: znikajace napisy z klawiatury
    Od: "proxy boy" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam male pytanko - w jednym z hipermarketow kupilem
    klawiature komputerowa za cene ok. 100 pln - uzywam
    jej od czerwca 2004 roku a wiec mniej niz rok i wytarly
    mi sie napisy - czy w takim ukladzie mam prawo do reklamacji ?

    wiem, ze juz nie ma rekojmi ale wtedy kiedy kupowalem byla
    a wiec wlasciwie chyba moge z niej skorzystac ? czy takie
    rzeczy jak zuzycie napisow na tego typu sprzecie od uzywania
    kwalifikuja sie do naprawym w ramach rekojmi ?

    -dzieki
    proksio