  • Data: 2003-07-18 12:44:28
    Temat: zniesławienie
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc:

    Opublikowałem w necie na swojej www informacje na temat mojego samochodu. Że
    samochód firmy X sprzedany przez dealera Y psuje się , naprawy i serwis
    drogie i ogólnie odradzam komukolwiek zakup samochodu marki X zwłąszcza w
    firmie Y.
    Firma Y zagroziła mi skierowaniem sprawy do sądu z powodu zniesławienia
    poprzez publikowanie NIEPRWADZIWYCH informacji.
    czy ktoś coś może poradzić?
    nie chciałbym się procesować bo to koszty ale z drugiej strony racja jest po
    mojej stronie... no i mam przecież konstytucyjne prawo do wypowiedzi...
    na priv proszę