  • 1. Data: 2002-10-12 13:50:26
    Temat: zniesienie wspolwlasnosci, a informacja do urzedu skarbowego
    Od: "DGH" <f...@w...pl>

    witam,
    jest sytuacvja taka, ze moja mama odziedziczyla po ojcu czesc dzialki wraz z
    innymi. Byla jedna sprawa, a potem druga o zniesienie wspolwlasnosci na
    rzecz mojej mamy. Po jakims czasie dowiedziela sie ze do umieszczenia jej
    jako jedynej juz teraz wlascicieklki musi zlozyc wniosek o wpis do ksiegi
    wieczystej. A jak sprawa wyglada z Urzedem skarbowym ? Czy musi tez skladac
    jakies wnioski podania czy to ze jest juz prawowita jedyna wlascicielka
    zostalo przeslane z sadu ?

    dziekuje za informacje
    Damian