  • 11. Data: 2005-02-10 22:18:36
    Temat: Re: znecanie sie nad irackimi jencami
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:grmn01tah7e0bb814sl4kn0i9rc1b0f3e4@4ax.com...

    > Czy musisz Arcybłazna z KF-u wyciągać?:-)
    > BTW. Arcybłazen Corvus nie nauczył się, że zmienianie nicków nie pomoże
    > na dobry filtr.:-)
    > --
    > Politycznie niepoprawny

    nick 'Artur Drzewiecki.'
    Progress-Technologie
    Kraków

    > W Polsce wszyscy znają się na prawie, medycynie i informatyce.

    Oprócz takich jak pan, panie Osiecki.
    Panu też się tak jak Falkensteinowi i tym policjantom podoba rozbieranie
    chłopców i kazanie im się wypinać na komendzie?

    http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1213
    983&MP=1

    5 stron o tym panie SSman

  • 12. Data: 2005-02-10 22:56:25
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał:

    > Już niedługo wybory. Społeczeństwo zrobi na nich 'zamach' przy urnach
    > wyborczych. Po co ja mam się narażać i narażać innych. Co to da jak jedną
    > świnkę z Folwarku Zwierzęcego jeden konik wykopie?

    A pan doktor glosuje na mecenasa Giertycha i LPR ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-02-10 22:56:45
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > na dobry filtr.:-)
    > --
    > Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.

    Pewnie członek prawniczego holdingu, który chciał nas przehandlować ruskim:
    http://www.joemonster.org/mg/displayimage.php?album=
    lastup&cat=-12&pos=3

  • 14. Data: 2005-02-10 22:58:03
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > A pan doktor glosuje na mecenasa Giertycha i LPR ?

    Na mecenasa Giertycha chętnie.
    Na LPR NIE.

  • 15. Data: 2005-02-10 22:59:20
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D.
    > Już niedługo wybory. Społeczeństwo zrobi na nich 'zamach' przy urnach
    > wyborczych. Po co ja mam się narażać i narażać innych. Co to da jak jedną
    > świnkę z Folwarku Zwierzęcego jeden konik wykopie?

    Kupa z makiem. Mialem nadzieje, ze postapisz jak, nie przymierzajac,
    Niewiadomski.
    Pozdr. Dulek

  • 16. Data: 2005-02-10 23:09:34
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał:

    > Na mecenasa Giertycha chętnie.
    > Na LPR NIE.

    Przeciez to jest to samo...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2005-02-11 08:59:45
    Od: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A to robi policja
    > http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1213
    983&MP=1

    > 5 stron do przeczytania.
    >
    > PZPR, SLD jak widać nie było wielkiej różnicy. Teraz się nazwali SdPl
    > Milicja, policja dwie literki się tylko zmieniły.
    >
    > Jest taka choroba, której towarzyszy częsta zmiana imion i zapominanie o
    > przykrych doznaniach.
    > Pan ją nazwie i może oprócz mecenasa Giertycha ktoś zacznie ich leczyć.

    Choroba ta nazywa sie trollizm usenetowy, panie Desert Storm, Malte
    Morones, Brat_Brata, Zapluty Karzeł, Grzegorz Kruk, Grzegorz P. Kruk.

    Leczyć jej niestety nie można. Mozna co najwyżej ograniczać
    rozprzestrzenianie.

  • 18. Data: 2005-02-11 09:15:37
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Nie wiem o czym pan pisze, ale ludzie jak pan mają swój własny świat:
    http://info.onet.pl/1052042,11,item.html