  • Data: 2003-03-26 21:54:04
    Temat: zmiana wykonawcy robót
    Od: "dakon" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od paru lat prowadze firme budowlana. Od jakiegos czasu z powodu
    niesolidnosci moich inwestorow (firmy developerskie) mam klopoty z
    komornikami. W chwili obecnej prowadze roboty budowlane i tydzien temu
    komornik zajal mi moje wierzytelnosci u inwestora. Sa to tylko
    wierzytelnosci za wystawione ale jeszcze nie zaplacone faktury. Tych
    pieniedzy raczej juz nie odzyskam ale roboty sa jeszcze dalej kontynuowane i
    beda wystawiane dalsze faktuty. z przyczyn jak wyzej nie ma sensu wystawiac
    faktur wiedzac ze i tak komornik zajmie mi te pieniadze u inwestora skoro
    zajecie jeszcze nie jest zdjete a wrecz przeciwnie moga dojsc nowe.
    Jak mozna wyciagnac pozostale pieniadze, kto moze wystawic fakture czy moze
    wprowadzic nowa firme aneksem do umowy eliminujac moja firme z dalszych
    robot bez konsekwencji prawno-finansowych ( oczywiscie za zgoda inwestora
    ktory zgodzilby sie na takie rozwiazanie pomagajac mi w ten sposob odzyskac
    pieniadze, w kazdym razie zgoda inwestora jest )? Jak wyglada to prawnie?
    Chce splacic wierzycieli ale w taki sposob nie moge dalej prowadzic
    dzialalnosci gdy komornik zabiera mi wszystko co zarobie. mam zalegle
    wyplaty dla pracownikow i ZUS.
    sprawa bardzo pilna, komornicy to hieny!!!!!!!