  • 41. Data: 2008-07-23 19:52:32
    Temat: Re: zmiana właściciela firmy
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On 23 Lip, 20:32, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Ale jakiego błędu? I jaki temat zmieniam?

    Takiego, że podane przez Ciebie przykłady, kolejne zresztą, nie mogą
    być firmami.

    > D852:  <g61tk6$g5...@news.onet.pl>
    > A czy może być kilka DG o tej samej nazwie ? Nawet w tej samej branży ?
    > Chodzi mi o część "nienazwiskową" chociaż teoretycznie ktoś może mieć
    > też to samo imię i nazwisko. I czy takie same zasady dotyczą większych
    > firm ?
    >
    > Gotfryd: <Pine.WNT.4.64.0807212100550.3200@quad>
    > Dopiszę do Tristana: "zależy od wzjemnych relacji".
    > Pierwsze: czy wzajemnie akceptują takie zachowanie.
    >
    > Ty: <2...@f...go
    oglegroups.com>
    > Nawet jak akceptują, to przecież przepisy o firmie wprowadzającej w
    > błąd mają chronić również konsumentów, więc nie widzę powodu, dla
    > którego organ rejestrowy miałby taką akceptację akceptować.
    >
    > A więc wyraźnie murwa kać rozmawiamy o sytuacji kilku DG z identyczną
    > częścią nienazwiskową.

    Nie uwzględniłeś niestety swojej odpowiedzi, od której zaczęła się
    nasza dyskusja:

    "Tylko kto ma to oceniać? Popatrz ile masz firm o nazwie ,,Danusia'',
    bo
    prowadząca je baba tak ma na imię, albo żona właściciela... Uważasz,
    że
    działają nielegalnie?

    Albo układy takie jak np.

    Ciaprak SA i zależne od niego firemki Ciaprak Handel, Ciaprak
    Inżynieria,
    Ciaprak Projekty, Ciaprak.....

    Albo np. znana zabrska korporacja Lisek. Są OSK Lisek, Gabinety
    psychologiczne Lisek, Warsztaty Lisek i pewnie jeszcze coś, bo cała
    rodzina
    pracuje na daną markę. "

    Jak widać nie są to przykłady z identyczną częścią nienazwiskową,
    wręcz przeciwnie. To trzy.

    > Kę? O inicjałach to ja w ogóle ani razu nie pisałem.

    Jasne:
    "Czasami wręcz specjalnie są :D dla zmylenia klienta, a Ty nawet nie
    zauważasz. Popatrz sobie na książki wydawnictwa Albatros. Czasami są
    Albatros A. Kuryłowicz, a czasami Albatros A.A. Kuryłowicz :D "

    Z mojej strony EOT.

  • 42. Data: 2008-07-23 19:57:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 23 lipiec 2008 21:52
    (autor Paweł Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <4...@e...go
    oglegroups.com>):

> [...]
    > bo
    > prowadząca je baba tak ma na imię, albo żona właściciela... Uważasz,

    No tak.... Ciąg dalszy dyskusji. logiczny i wypływający z poprzedniego. Więc
    nie udawaj greka.

> [...]
    > zauważasz. Popatrz sobie na książki wydawnictwa Albatros. Czasami są
    > Albatros A. Kuryłowicz, a czasami Albatros A.A. Kuryłowicz :D "

    A to w innej części. No i jak widać, mamy tu właśnie pełne nazwy DG wraz z
    nazwiskiem. Czyli to, o czym mówimy, przy identycznej części
    nienazwiskowej. A że pani Aleksandra jest chyba żoną pana Andrzeja to i
    nazwisko się w tym wypadku dubluje. Idealny przykład na to, o czym mówimy.

    > Z mojej strony EOT.

    Cieszy mnie to, bo dowaliłeś się zupełnie jak Donek do żłoba.

    --
    Tristan