  • Data: 2006-01-24 11:15:53
    Temat: zmiana taryfy w ERA
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przed Świętami nagabywał mnie przez telefon jakiś gość na zmianę taryfy z
    numeru 602900.... Nie chcę pisać na temat szczegółów. Wczoraj po rozmowie z
    konsultantem okazuje się, że taryfa została zmieniona oczywiście, ale na
    innych warunkach. Dodam, że niekorzystnych dla mnie. Dodatkowo wprowadzili
    mnie w błąd, gdyż zrozumiałem, że taryfa ta będzie obowiązywać prze 1/2 roku
    od chwili zmiany taryfy, a teraz widzę, ze to umowa została przedłużona o
    dodatkowe 1/2 roku na nowych warunkach. Oczywiście płacąc więcej.
    Oświadczyłem, że zatem nie zgadzam sie na te warunki, a konsultant co
    zamierzam zrobić. Więc odbiłem pytanie co proponują abym zrobił. Mogę złożyć
    reklamację faksem z podaniem numeru telefonu, hasła i okolicznościami i co
    jest nie tak. Odpowiedzą do 30 dni. Zastanawiam się czy to wystarczy i skąd
    będzie wiadomo jakie były nasze ustalenia.

    Dziękuję za wszystkie podpowiedzi,
    Wojtek