    From: "sg" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: złodziejstwo w łodzi ?!
    Date: Fri, 12 Jul 2002 10:32:54 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@terminal-253.retsat1.com.pl

    Hej !

    Sprawa jest moze trywialna, ale sie wkurzylem wiec pisze. Otoz okolicznosci
    zmusily mnie do skorzystania z usług parkingu strzezonego prze Armii
    Krajowej w Lodzi. Cena nie wygorowana - 6 zł za dobe, fajnie ale moje auto
    jest
    sluzbowe wiec poprosilem o rachunek i tu usluszalem, ze nie wystawiaja
    rachunkow ???!!!! Jak mi sie nie podoba to moge sobie jechac gdzie indziej,
    tak tez zrobilem. Co ciekawe okazalo sie ze wszystkie parkingi strzezone na
    Armii Krajowej i Kusocińskiego odmawiaja wystawiania rachunkow. Na pytanie
    czemu pada odpowiedz nie .. bo nie. Nie jestem prawnikiem ale wydawalo mi
    sie zawsze, ze jezeli za cos place i poprosze o rachunek to nalezy mi sie
    jak "psu zupa". Cala sprawa wyglada mi po prostu na naciaganie Urzedu
    Skarbowego, czyli zwykle oszustwo polegajace na nie odnotowywaniu
    przychodow.

    pozdrawiam wszystkich i ostrzegam przed parkingamii strzezonymi na retkini w
    Lodzi,

    SG