  • Data: 2002-07-12 08:46:01
    Temat: Re: złodziejstwo w łodzi ?!
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "sg" <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:agm47p$g47$1@news.onet.pl...
    > Hej !
    >
    > Sprawa jest moze trywialna, ale sie wkurzylem wiec pisze. Otoz
    okolicznosci
    > zmusily mnie do skorzystania z usług parkingu strzezonego prze Armii
    > Krajowej w Lodzi. Cena nie wygorowana - 6 zł za dobe, fajnie ale moje auto
    > jest
    > sluzbowe wiec poprosilem o rachunek i tu usluszalem, ze nie wystawiaja
    > rachunkow ???!!!! Jak mi sie nie podoba to moge sobie jechac gdzie
    indziej,
    > tak tez zrobilem.

    No i sam pan widzi...
    ZADZIALALO.

    Odpowiedzieli "bo nie" i po klopocie.

    A nie trzeba bylo pytac, lecz odpowiedziec, ze jest Pan pelen zrozumienia
    dla faktu iz rachunkow dotad nie wystawiali, lezc ich obowiazkiem jest na
    zadanie klienta rachunek wystawic i bardzo Pan prosi, by to uczynili teraz,
    lub dali jakies oswiadczenie ze
    rachunek przysla - i zeby przyslali bo Panu jest potrzebny....
    A nie che ganiac gdzies po jakichs pichach i US-ach ktore by im musialy
    wytlumaczyc.....

    No chyba, ze nie chial pan zadzierac ewentualnie l Lodzka mafia.....

    Boguslaw