eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozlodzieje leclerc › zlodzieje leclerc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.ceti.pl!not
    -for-mail
    From: "Joya" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zlodzieje leclerc
    Date: Mon, 5 Jan 2004 20:31:47 +0100
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 30
    Sender: <radiusok>@<unknown>
    Message-ID: <btce44$tvh$1@druid.ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: pcp2n108.telpol.net.pl
    X-Trace: druid.ceti.pl 1073331140 30705 212.106.145.108 (5 Jan 2004 19:32:20 GMT)
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Jan 2004 19:32:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:185749
    [ ukryj nagłówki ]


    Witam wszystkich i o rade pytam.

    Miesiąc temu dokonałam zakupów w internetowym sklepie
    http://www.hipernet24.pl
    Zaraz po zamówieniu produktów zrobiłam przelew. Nastepnego dnia
    zatelefonowali do mnie z tego sklepu z tekstem, iż nie moga w pełni
    zrealizować mojego zamówienia bo: nie maja wszystkich produktów, a pozostałe
    są w innej cenie niz podana na ich stronie internetowej. Część zamówienia
    zatem anulowano. Dwa dni pozniej zadzwonili, że znowu jakis produkt przeze
    mnie zamowiony ma inna cenę. (oczywiscie wyzszą )
    W koncu jakos się dogadalismy, że to co maja mi przesla, a za reszte
    niedostarczonych produktow zwrocą kasę. Do dzis dnia nie dostalam zwrotu.
    Mają w regulaminie napisane, że zwracaja pieniadze do 3 dni. Dzwonilam do
    nich juz chyba z 10 razy. Najpierw nie umieli sie doszukac moich zamowien,
    pozniej znalezli mnie po otrzymanych przelewach. Rzeczywiscie potwierdzili,
    że nalezy mi sie zwrot nadplaconych pieniedzy. No ale jakos nie spieszy im
    sie z ich oddaniem.(czekam juz miesiąc) Dzwonię do nich co kilka dni ale
    jakos zwykle nie ma kierownika, a zwykla pracownica nie wie co robic. Pytam
    zatem co mam zrobic w tej sprawie. czy jakies prawo chroni mnie jako
    konsumenta? Czy jak oni wystawiaja produkty z podaną ceną na stronie www, to
    maja obowiązek za taka cene mi je sprzedać? (mam zrzuty ekranu z tych
    stronek z podaną ceną) Czy mam domagać się jakiejs rekompensaty, np. odsetek
    za zwlokę?
    Pomozcie!

    Pozdrawiam
    Agata Kaczmarczyk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1