  • Data: 2007-12-21 21:13:46
    Temat: zlecilem napisanie pracy i zostalem oszukany
    Od: Plati <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam, sprawa wyglada tak. Dalem ogloszenie w necie o napisanie pracy
    mgr. wplacilem kolesiowi 800zl. Dostalem konspekt. Pierwsza czesc pracy
    mialem otrzymac w grudniu do konsultacji z promotorem. Do tej pory nie
    dostalem nic. Koles nie odbiera tel. Pisze tylko sms i ciagle przeklada
    terminy. Dzisiaj minal kolejny. Wydaje mi sie ze koles od poczatku
    chcial mnie oszukac. Kase przelewalem mu w dwoch czesciach na dwa rozne
    konta. Podal mi swoje dane, Pesel, nr tel itp.
    Czy mam jakies szanse na odzyskanie pieniedzy? Czy moge tą sprawę
    zglosić na policję? Jak zakwalifikować taki czyn ?