  • 11. Data: 2014-11-08 21:31:41
    Temat: Re: zimny kaloryfer
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-08 21:24, animka pisze:

    > Odtranżol się ode mnie windyaktorze. Cieszę się, że nigdy z takimi jak
    > ty nie miałam doczynienia.

    A ja niestety z takimi jak ty miałem - żebyś wiedziała ilu idiotów jest
    wśród dłużników.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2014-11-09 10:22:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Stokrotka* napisał(-a):

    > 3 termowentylatory chodzące wahadłowo

    Tam i z powortem??

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2014-11-09 19:37:49
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nikt tu nie ma czasu, aby rzucać perły przed wieprze. Kołdra na dupę i
    > do wyra.

    Porad prawnika perłą?
    Tego zdemoralizowanego elementu? Tych wszy?
    Tego łajdactwa?
    Tego gównianego prawa?
    Ty się zastanów nad sobą.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 14. Data: 2014-11-09 20:14:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-09 19:37, Stokrotka pisze:

    > Porad prawnika perłą?
    > Tego zdemoralizowanego elementu? Tych wszy?
    > Tego łajdactwa?
    > Tego gównianego prawa?

    Koleżanko, właśnie przecież o to prawo pytałaś. A tak prywatnie -
    szczerze polecam bardzo dobrą klinikę na Sobieskiego 9 w Warszawie.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2014-11-09 20:40:12
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    > Porad prawnika perłą?
    > Tego zdemoralizowanego elementu? Tych wszy?
    > Tego łajdactwa?
    > Tego gównianego prawa?
    > Ty się zastanów nad sobą.

    To po co tu przylazłaś tępa wołomińska niedojdo?

    --
    Sonn

  • 16. Data: 2014-11-09 21:16:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-08 21:31, Liwiusz pisze:

    > A ja niestety z takimi jak ty miałem - żebyś wiedziała ilu idiotów jest
    > wśród dłużników.

    Pewnie też się do nich zaliczasz.

    --
    animka

  • 17. Data: 2014-11-09 21:27:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-09 20:14, Liwiusz pisze:

    > Koleżanko, właśnie przecież o to prawo pytałaś. A tak prywatnie -
    > szczerze polecam bardzo dobrą klinikę na Sobieskiego 9 w Warszawie.

    Ile czasu cię tam leczyli?

    --
    animka

  • 18. Data: 2014-11-09 21:29:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-09 20:40, Sonn pisze:

    > To po co tu przylazłaś tępa wołomińska niedojdo?

    Jesteś prawnikiem to podaj adres.
    To jest grupa dyskusyjna. Prawników tu brak.

    --
    animka

  • 19. Data: 2014-11-09 23:46:41
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-09 21:29, animka pisze:

    > Jesteś prawnikiem to podaj adres.
    > To jest grupa dyskusyjna. Prawników tu brak.

    Zdziwiłabyś się. Poza tym są tu ludzie którzy mają do czynienia z prawem
    na codzień. Bądź więc łaskawa nie wtrącać się między wódkę i zakąskę

    --
    Sonn

  • 20. Data: 2014-11-10 13:23:13
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Przepisy mówią o temperaturze powietrza w pomieszczeniu (mierzonej na
    wysokości bodajże 1,5 metra na środku pomieszczenia, szczegóły sprawdź sobie
    w ustawie Prawo energetyczne i w rozporządzeniach wykonawczych), a nie o
    temperaturze żeberek.
    Idealny "kaloryfer" ma taką temperaturę, jak powietrze w pomieszczeniu,
    czyli 20 stopni Celsjusza.

    -----