eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgubiona przesyłka › zgubiona przesyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Peter" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zgubiona przesyłka
    Date: Fri, 20 Jan 2006 15:00:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <dqqqea$t5r$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.210.179.112
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1137765642 29883 82.210.179.112 (20 Jan 2006 14:00:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jan 2006 14:00:42 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-User: serce.serce1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:360139
    [ ukryj nagłówki ]

    Hi!
    Taka historia sie zdarzyła:
    Była sobie człowiek, ktory chciał naprawić samochód. Zamówił część z
    drugiego końca Polski (to była jedyna możliwość) Sprzedawca obiecał wysłać
    ją Firmą Kurierska (Renomowaną) w środę. FK (R) potwierdziła, że przesyłka
    dojdzie na czwartek. Człowiek umówił się z mechanikiem na piątek po południu
    (dla pewności) choć nie było łatwo bo kolejki, okres przedświąteczny itp.
    Sprzedawca wyłał część jak obiecał. Człowiek się ucieszył bo pójdzie
    sprawnie, bo samochód bardzo potrzebny do pracy. W czwartek po południu
    człowiek dowiedział się w FK (R) że przesyłka.... zgineła. Normalnie Amba.
    Po kilku nerwowych telefonach, w sobotę (!) okazało się, że przesyłka się
    znalazła w siedzibie FK (R) w... miejscu zmieszkania zainteresowanego, ale
    że ten dostanie ją dopiero w.... poniedziałek Albo jak chce to sobie może
    sam przyjechać i odebrać. Człowiek ubłagał mechanika, żeby naprawić auto w
    sobotę wsiadł w taksówkę odebrał, zapłacił (za taksówkę też), zawiózł do
    mechanika. Ten naprawił auto.
    Następnie człowiek napisał (zgodnie z informacją, która przekazała mu
    pracownica FK (R) ) pismo, w ktorym żąda zwrotu kosztów przesyłki i
    transportu osobistego, przedstawiając odpowiednie rachunki. Wysłał to
    poleconym.
    3 tyg. (robocze) i nic !!!
    I co teraz??
    Ma pisać uprzejmie? nieuprzejmie?
    Czy może od razu do instancji... :-)

    Pzdr
    Peter


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1