  • 1. Data: 2006-06-11 19:24:12
    Temat: Re: zgoda - jak napisac ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Mateusz" <s...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:e6hmpr$3i7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tutaj wlasnie mam prosbe :) jak napisac taka ugode ? czy mozecie
    > pokierowac mnie na jakis wzor lub podac jakies wskazowki ?

    Taka ugoda ma konstrukcje zblizona do umowy. Czyli strony ugody oraz
    co strony oswiadczyly i oswiadczenie, ze wszyscy sie zgadzaja. Musi
    byc data i podpisy stron.

  • 2. Data: 2006-06-12 03:11:03
    Temat: zgoda - jak napisac ?
    Od: Mateusz <s...@a...pl>

    Witam,
    niedawno mialem sprawe w sadze, dotyczyla cofniecia "czynnosci prawnej"
    (tak to chyba bylo) tzn przepisania nieruchomosci na mnie.

    Sprawa trwala 10 min i sedzina dala mi 14 dni na wysmarowanie ugody zeby
    zaplacic staremu wierzycielowi( winny jest ten kto przepisal na mnie dom
    ale teraz spadly problemy na mnie).

    Tutaj wlasnie mam prosbe :) jak napisac taka ugode ? czy mozecie
    pokierowac mnie na jakis wzor lub podac jakies wskazowki ?

    Wedlug mnie ugoda powinna prowadzic do tego ze nieruchomosc zostaje tak
    jak jest a wyjasniam jak chce oddac kase i kiedy.

    Obiecalem sobie ze do prawnikow juz nie pojde bo :
    1. wyciagneli kase a tak sobie pomogli :(
    2. juz mnie nie stac.

    --
    Mateusz