  • 1. Data: 2006-06-11 14:51:30
    Temat: Wyrok Prawomocny, a czas oczekiwania na decyzje
    Od: haste <h...@n...irc.pl>

    Witam....

    Wlasnie jestem w trakcie pisanie pewnego dokumentu o nastepujacej tresci:

    "Dot: Sygnatury akt I Ns xxx/xx w sprawie o zniesienie współwłasności
    nieruchomości.
    W związku z postanowieniem Sądu z dnia 27.04.2006 w sprawie j.w oraz
    braku informacji co do ewentualnej apelacji ze strony uczestników
    postępowania tj. xxxx xxxx i xxxx xxxx - wnosimy o wydanie pełnomocnego
    wyroku oraz przesłanie informacji na adres : <tutaj adres>"

    I w wziazku z tym mam pytanie - ile trzeba czekac na oficjalne
    powiadomienie przez Sad o uprawomocnienieu wyroku (data na wniosku jest
    prawdziwa)?
    Czy pismo j/w jest konieczne zeby uzyskac oficjalna decyzje na pismie?
    Zalezy mi na "papierowej" decyzji, zeby ze spokojem mozliwe bylo
    podjecie pewnych prac budowlanych na dzialce (budowa plotu etc.)

  • 2. Data: 2006-06-11 15:09:04
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "haste" <h...@n...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Witam....
    >
    > Wlasnie jestem w trakcie pisanie pewnego dokumentu o nastepujacej tresci:
    >
    > "Dot: Sygnatury akt I Ns xxx/xx w sprawie o zniesienie współwłasności
    > nieruchomości.

    a moze prosciej... wnosze o doreczenie postanowienia z dnia ... sygn. wraz
    ze stwierdzeniem prawomocnosci

> [...]
    > tj. xxxx xxxx i xxxx xxxx - wnosimy o wydanie pełnomocnego wyroku oraz
    > przesłanie informacji na adres : <tutaj adres>"

    rozumiem ,ze chodzi o prawomocny

    > I w wziazku z tym mam pytanie - ile trzeba czekac na oficjalne
    > powiadomienie przez Sad o uprawomocnienieu wyroku (data na wniosku jest
    > prawdziwa)?

    jezeli nie bylo wniosku o uzas i odwolania to jest juz prawomocne... odpis
    otrzymacie po okolo od 2 tygodni do roku /zalezy jaki sad i jaki wydzial/

    > Czy pismo j/w jest konieczne zeby uzyskac oficjalna decyzje na pismie?

    tak

  • 3. Data: 2006-06-11 16:46:17
    Od: haste <h...@n...irc.pl>

    Lookasik napisał(a):

    > a moze prosciej... wnosze o doreczenie postanowienia z dnia ... sygn.
    > wraz ze stwierdzeniem prawomocnosci

    kk

    > rozumiem ,ze chodzi o prawomocny

    Sorki...przejezyczenie z mojej strony - prawomocny ma byc oczywiscie

    > jezeli nie bylo wniosku o uzas i odwolania to jest juz prawomocne...
    > odpis otrzymacie po okolo od 2 tygodni do roku /zalezy jaki sad i jaki
    > wydzial/

    Dzieki za pomoc..