    From: "siliana" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zgloszenie oszusta z allegro na policji
    Date: Tue, 26 Aug 2008 00:32:35 +0200

    czy jest jakis specjalny druk na policji, czy zglaszam sprawe na wlasnym
    pismie? czy poza dolaczeniem dokumentow oszustwa, powinnam jeszcze jakos
    wezwac sprzedajacego? na maile nie odpowiada, przestal tez odpowiadac na
    spor w allegro, a nowe aukcje wystawia codziennie.

    sprzedajacy sprzedal mi bubek, ktory po uzgodnieniu z nim odeslalam i do
    dzis nie zwraca mi pieniedzy (3 miesiace). najpierw zadal oryginalnego
    opakowania, okazalo sie, ze nie musze do reklamacji dostarczyc oryginalnego
    opakowania. potem zazadam oswiadczenia, ze zgubilam paragon - ktorego nie
    bylo w paczce. o to toczylam najdluzszy spor, bo kazano mi napisac klamliwe
    oswiadczenie. w koncu - po konsultacji z federacja konsumentow - napisalam
    to oswiadczenie. od tej pory sprzedajacy nie odpowiada na maile, nie zwraca
    pieniedzy.