  • Data: 2007-07-13 19:34:50
    Temat: zerwanie umowy na internet podpisanej z handlowcem?
    Od: Andrzej Pindor <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zastanawiam się nad nabyciem dostępu do internetu ze Sferii. Nie wierzę
    jednak, po doświadczeniach z blue connect, że internet bezprzewodowy
    może spełnić moje wymagania. W obecnej chwili jednak jest to *jedyne*
    wyjście. Czy jeśli zaproszę handlowca (sama infolinia to sugeruje) na
    miejsce ew. instalacji na prezentację i podpisanie umowy to będzie
    obowiązywać możliwość zerwania umowy po 10 dniach - w końcu umowa
    została zawarta poza siedzibą firmy Sferia?

    Chcę w ten sposób delikatnie zabezpieczyć się na taką ewentualność, że
    na prezentacji wszystko będzie ok a później nie będę mógł wysłać maila
    (pytałem - nie gwarantują *żadnej* prędkości transferu, czyli wg nich
    każda, nawet 1kb/s jest poprawna) :>

    --
    pozdrawiam
    Andrzej Pindor